რესპუბლიკის ეპოქა: სპეციალური გამოშვება 1 არის მეხუთე გამოშვება კომიქსების ანთოლოგიური სერიიდან ვარსკვლავური ომები: რესპუბლიკის ეპოქა. მისი ტექსტის ავტორები არიან ჯოდი ჰაუსერი, ითენ საკსი და მარკ გუგენჰაიმი, ხოლო მხატვრები — კარლოს გომესი, პაოლო ვილანელი და კასპარ ვიინგარდი. კომიქსი გამოიცა 2019 წლის 16 იანვარს Marvel-ის მიერ.

შეჯამება გამომცემლობისგან[edit | edit source]

რესპუბლიკის უდიდესი გმირები, ყველაზე საშიში მტრები – და ყველა დანარჩენი! ოთხი შემოქმედებითი გუნდი! ოთხი ამბავი თქვენი საყვარელი ვარსკვლავური ომები პერსონაჟებით! გალაქტიკის ყველაზე მაგარ ჯედაებს ძველი საქმეები ჰქონდათ — მეის უინდუ ბრუნდება მოქმედებით სავსე თავგადასავალში ბებერი ქორისთვალის ავტორ ითენ საკსისგან! შეგიძლიათ, გაექცეთ, მაგრამ ვერ დაემალებით სით მკვლელ ასაჟ ვენტრესის ორ სინათლის მახვილს? იგრძენით მისი მრისხანება ამბავში, რომელიც ოსტატურად ნაამბობია ვარსკვლავური ომების ვეტერან მწერალ ჯოდი ჰაუსერის (თრონი, საოცარი ადამიანი ობობა: კვლავ შეჰფიცე) მიერ. დასრულდა კი ჯა ჯა ბინკსის როლი ვარსკვლავურ ომებში? ჯერ არა! იმიტომ, რომ ჩიპ ზდარსკისთან (პიტერ პარკერი: შთამბეჭდავი ადამიანი ობობა და Marvel: ორი ერთში) გალაქტიკის ყველაზე ცნობილ განგანს თავისი საქმე აქვს. კლონს ომს დაატოვებინებ, მაგრამ კლონიდან ომს ვერ წაშლი — კაპიტანი რექსი იღებს ბლასტერს და უერთდება ბრძოლას X-ადამიანები: ოქროს ავტორ მარკ გუგენჰაიმის ამბავში.

შიგთავსი[edit | edit source]

შემუშავება[edit | edit source]

არსებობდა ცნობა, რომ კომიქსების მხატვარ ჩიპ ზდარსკის გამოშვებისთვის უნდა დაეწერა მოთხრობა ჯა ჯა ბინკსის და რანკორის შესახებ.[2] თუმცა, თავად ზდარკის თანახმად, მას წერა არც დაუწყია — ასეთი ინფორმაცია ადრეულ ეტაპზე დაშვებული შეცდომა იყო.[3]

მედია[edit | edit source]

გამოცემები[edit | edit source]

გარეკანების გალერეა[edit | edit source]

შეტანილია კრებულებში[edit | edit source]

  1. 1.0 1.1 MarvelLogo.svg ვარსკვლავური ომები: რესპუბლიკის ეპოქა: სპეციალური გამოშვება (2019) #1 Marvel Comics-ის ოფიციალურ საიტზე (არქივის ბმული)
  2. არანტი, კრის (2018-11-16). ჩიპ ზდარსკის მოთხრობა ჯა ჯა ბინკსის შესახებ ამოღებულია რესპუბლიკის ეპოქის #1 სპეციალური გამოშვებიდან. Newsarama. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო: October 13, 2019. მოძიებულია: November 20, 2018.
  3. TwitterLogo.svg ჩიპ ზდარსკი (@zdarsky) Twitter-ზე: "არა! ეს შეცდომა იყო!" (შიგთავსი მოძველებულია და შენახული ვერსიის ბმული არ არსებობს)
ვარსკვლავური ომები: რესპუბლიკის ეპოქა
გმირები ბალანსი · მისია · მსხვერპლი · ხიდი
ბოროტები ფერფლი · წვრთნა · ფასი · აალება
სპეციალური გამოშვება იარაღი · დები · 501 და ერთი
რედ.