ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

სხვა მნიშვნელობებისთვის იხილეთ რექსი (მრავალმნიშვნელოვანი).

"ერთ დროს მწამდა, რომ კარგი ჯარისკაცი ნიშნავდა, შეასრულო ყველაფერი რასაც გიბრძანებენ. ასე ჩამოგვაყალიბეს. მაგრამ ჩვენ დროიდები არ ვართ. ჩვენ დაპროგრამებულები არ ვართ. საკუთარი გადაწყვეტილებების მიღება უნდა ისწავლოთ."
―რექსი[წყარო]

რექსი, კოდური სახელით კს-7567, იყო ვეტერანი კლონი კაპიტანი და რესპუბლიკის ელიტური კომანდოების წევრი, რომელიც 501-ე ლეგიონში კლონი სამხედროების ჯარს მეთაურობდა. იგი არ დაემორჩილა ბრძანება 66-ს და რესპუბლიკის აღდგენის ალიანსის წევრი გახდა, იბრძოდა რა იმპერიის წინააღმდეგ.

გამოჩენები[]

არაკანონიკური გამოჩენები[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.0 1.1 1.2 1.3 ვარსკვლავური ომები: ამბოხებულები: ვიზუალური ცნობარი: ეპიკური ბრძოლები
  2. როგორც უთითებს ნაძირლები და ბოროტები: გალაქტიკის ყველაზე საშიში დამნაშავეების საქმეები, ჰოსნიანური წელთაღრიცხვით 7973 წელს კეტსუ ონიომ დატოვა შავი მზე. ამავე წიგნის მიხედვით, სკარიფის ბრძოლა მოხდა ჰოსნიანური სისტემით 7977 წელს, ანუ ონიოს წასვლიდან ოთხი წლის შემდეგ. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი აღნიშნავს, რომ ჯინ ერსო სიკვდილის ვარსკვლავის ნახაზების მოსაძიებლად გაემგზავრა 0 წელს (ამ ოპერაციის დროს მოხდა სკარიფის ბრძოლა). ამრიგად, ვასკვნით, რომ 7973 წელი იგივეა, რაც 4 იბ გალაქტიკური კალენდრის მიხედვით. ვინაიდან ონიო ეპიზოდში ღვიძლი დები ახსენებს, რომ იგი შავი მზისთვის მუშაობს, მოვლენები უნდა ვითარდებოდეს იავინის ბრძოლამდე 4 წელს. გარდა ამისა, იგივე გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ ლოთალიალყა განხორციელდა 4 წელს. ვინაიდან ეპიზოდ "დაკარგული მეთაურების" მოვლენები ვითარდება ლოთალის ალყის შემდეგ, "ღვიძლი დების" მოვლენებამდე, ამ შემთხვევაშიც გვაქვს 4 იბ. ვარსკვლავური ომები: ამბოხებულები: ვიზუალური ცნობარი: ეპიკური ბრძოლები უთითებს, რომ სპექტრებთან შეხვედრისას რექსი 28 წლისაა, რაც ნიშნავს, რომ იგი იავინის ბრძოლამდე 32 წელს დაიბადა.
  3. 3.0 3.1 3.2 3.3 3.4 StarWars-DatabankII.png კლონი კაპიტანი რექსი Databank-ში (არქივის ბმული)
  4. ვარსკვლავური ომები: კლონთა ომები, ფილმი
  5. Rebels-mini-logo.png ვარსკვლავური ომები: ამბოხებულებიდაკარგული მეთაურები
  6. Rebels-mini-logo.png ვარსკვლავური ომები: ამბოხებულებისაიდუმლო ტვირთი
  7. Rebels-mini-logo.png ვარსკვლავური ომები: ამბოხებულებიძველი რესპუბლიკის რელიკვიები
  8. Rebels-mini-logo.png ვარსკვლავური ომები: ამბოხებულებიამბოხების სახელით
  9. StarWarsKids.jpg ჰან სოლო — კონტრაბანდისტიდან გენერლამდე | ვარსკვლავური ომები: თავგადასავლების გალაქტიკა Star Wars Kids-ის YouTube-ის ოფიციალურ არხზე (არქივირებული ვერსიის ბმული)
Advertisement