ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

მხოლოდ ასე გავიმარჯვებთ, არა ზიზღით, არამედ ჩვენთვის საყვარელის გადარჩენით.
―როუზ ტიკოს საუბარი ფინთან[5]

'როუზ ტიკო იყო ქალი, რომელიც პირველ ორდენთან წინააღმდეგობის ომის დროს ამ უკანასკნელ შემადგენლობაში ტექნიკოსის მოვალეობას ასრულებდა. პირველი ორდენისადმი ზიზღი მას ბავშვობიდან მოჰყვა. მისი უფროსი და, პეიჯი, წინააღმდეგობის არტი არტილერისტი იყო. დ'ქარის ბრძოლის (რომელსაც მისი და შეეწირა) და პირველი ორდენის ოეჩის ბრძოლის შემდეგ როუზი, ყოფილი მოიერიშე ფინი და ასტრომექანიკოსი BB-8 ჩავიდნენ ქალაქ კანტო-ბაიტში, სადაც ეძებდნენ „მთავარ კოდისგამტეხს“, იმ იმედით, რომ იგი მათ დაეხმარებოდა პირველი ორდენიჰიპერსივრცული გადამცემის გატეხვაში. ქალაქში მათ გაიცნის გაიძვერა აში, რომელმაც მათ მოგვიანებით უღალატა და პირველ ორდენს გადასცა, სანამ ისინი გადამცემის გამორთვას მოასწრებდნენ. მოგვიანებით, კრეიტის ბრძოლისას, ტიკომ ფინი გადაარჩინა და, სხვებთან ერთად, კრეიტიდან „ათასწლოვანი შავარდენით“ გაიქცა.

გამოჩენები[]

არაკანონიკური გამოჩენები[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.0 1.1 1.2 უკანასკნელი ჯედაი: ესკადრილია „კობალტი“
  2. ენციკლოპედიის ვარსკვლავური ომები: სკაიუოკერის აღზევება: ვიზუალური ლექსიკონი თანახმად, როუზ ტიკო ჰოსნიანის კატაკლიზმიდან ერთი წლის თავზე იყო 24 წლის. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ ჰოსნიანის კატაკლიზმი მოხდა იავინის ბრძოლიდან 34 წელს, ამიტომ ვასკვნით, რომ როუზი დაიბადა იავინის ბრძოლიდან 11 წელს.
  3. 3.0 3.1 3.2 StarWars-DatabankII.png როუზ ტიკო Databank-ში (შენახული ვერსიის ბმული)
  4. ვარსკვლავური ომები: სკაიუოკერის აღზევება: ვიზუალური ლექსიკონი
  5. 5.0 5.1 5.2 5.3 5.4 ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი VIII: უკანასკნელი ჯედაი
  6. ვარსკვლავური ომები: აბსოლუტურად ყველაფერი, რაც უნდა იცოდეთ, განახლებული და გაფართოებული
  7. Star Wars: The Black Series
  8. ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი IX: სკაიუოკერის აღზევება
Advertisement