ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

საიფო-დიასი იყო მამაკაცი, ოსტატი ჯედაი პლანეტა მინაშიდან, რომელმაც კამინოანებს კლონთა ომების დაწყებამდე ათწლეულით ადრე დაავალა რესპუბლიკის დიადი ჯარის შექმნა. კასანდრული სამყაროებიდან მოსული, იგი ფლობდა ნიჭს, რომელიც მოვლენათა წინასწარ განჭვრეტაში ეხმარებოდა. ჯედაების უზენაესი საბჭოში იგი შევიდა ნაბუზე შეჭრამდე. როდესაც ხილვებში წარუდგა ომი, რომელიც გალაქტიკას მოედებოდა, ჩათვალა, რომ გალაქტიკური რესპუბლიკა გამარჯვებას ჯარის გარეშე ვერ მიაღწევდა. სხვა ჯედაებმა მის ამ ინიციატივაზე უარი თქვეს და მოგვიანებით საბჭო დაატოვებინეს. მიუხედავად ამისა, მან ჩანაფიქრი ფარულად განახორციელა და კამინოან მაკლონირებლებს თავად ესაუბრა, დაარწმუნა რა, რომ საბჭო და გალაქტიკური სენატი რესპუბლიკისთვის ჯარის მომზადებას სთხოვა. ამ ნაბიჯით მისი და სითების გზები გადაიკვეთა — პროექტის საკუთარ ხელში ჩაგდება მათ თავად სურდათ.

ნაბუზე შეჭრის პერიოდში უზენაეს კანცლერ ფინის ვალორუმის თხოვნით საიფო-დიასი ფარულ მოლაპარაკებებს აწარმოებდა პაიკების სინდიკატის წარმომადგენლებთან და ობა-დიაზე გაემგზავრა ვალორუმის უფლებამოსილ თანაშემწე სილმანის თანხლებით. თუმცა, სითმა ლორდმა დართ ტირანუსი|დართ ტირანუსმა პაიკები დაიქირავა, რათა მათ ჩამოეგდოთ ჯედაის მაქო და მათ ეს ხომალდი ობა-დიას მთვარესთან ჩამოაგდეს. საიფო-დიასი დაიღუპა ავარიული დაშვებისას, მაგრამ სილმანი გადარჩა და პაიკების პატიმრობაში იმყოფებოდა. მოგვიანებით ტირანუსმა და მისმა მასწავლებელმა, დართ სიდიუსმა, დააფინანსეს კლონი სამხედროების ჯარი, დაიქირავეს ჯილდოზე მონადირე ჯენგო ფეტი, რომელიც გახდა კლონირების დონორი, კამინოანებს დაავალეს კლონების თავებში ბრძანება 66-ის მატარებელი სამართავი ბარათების დამატება (რომლებიც საიფო-დიასის ჩანაფიქრებით, სინამდვილეში უნდა ყოფილიყო კლონებისთვის გაცემული ღალატთან დაკავშირებული ბრძანებების საწინააღმდეგო სამართავი საშუალებები) და ჯედაების ორდენი აიძულეს, ჯარის მართვა საკუთარ ხელში კლონთა ომების დაწყებისთანავე აეღოთ. მხოლოდ წლების შემდეგ ჯედაები მიხვდნენ, თუ რა ჩაიფიქრეს სითები და გაირკვა საიფო-დიასის ბედიც.

გამოჩენები[]

წყაროები[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.0 1.1 1.2 1.3 დუკუ: დაკარგული ჯედაი
  2. აუდიოწიგნის დუკუ: დაკარგული ჯედაი სცენარულ ვარიანტში საიფო-დიასი იმავე ასაკის არის, რაც დუკუ. ვარსკვლავური ომები: აბსოლუტურად ყველაფერი, რაც უნდა იცოდეთ უთითებს, რომ დუკუს დაბადების წელია 102 იბ, რაც ნიშნავს, რომ საიფო-დიასიც ამავე წელს დაიბადა.
  3. ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი II: კლონთა იერიში ცხადჰყოფს, რომ საიფო-დიასი დაიღუპა 10 წლით ადრე. ვინაიდან ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ კლონთა იერიშის განვითარების დროა 22 იბ, მარტივი გამოთვლით ნათელი ხდება, რომ საიფო-დიასის დაღუპვის წელია 32 იბ.
  4. 4.0 4.1 4.2 4.3 4.4 4.5 TCW mini logo.jpg ვარსკვლავური ომები: კლონთა ომებიდაკარგული
  5. 5.0 5.1 5.2 ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი II: კლონთა იერიში
Advertisement