ეს სტატია აღწერს საკითხს, რომელიც ითვლება კანონიკურად.

"შენი ხომალდი მომწონს. კლასიკურია. "სამართებლის პირი", არა? იმპერიამდე აგებული?"
―მითროლის საუბარი მანდალორელთან[წყარო]

"სამართებლის პირი" იყო შვეულმფრენი, რომელსაც იყენებდა მანდალორელი ჯილდოზე მონადირე დინ ჯარინი. გალაქტიკური იმპერიის დაარსებამდე მას იყენებდნენ სამხედრო საპატრულო სატრანსპორტო საშუალების სახით. საბოლოოდ, იგი მოხვდა დინ ჯარინთან, რომელიც მასში ახალი რესპუბლიკის პერიოდში ცხოვრობდა და გადაადგილდებოდა გარე რკალის ტერიტორიებში.

გამოჩენები

არაკანონიკური გამოჩენები

წყაროები

შენიშვნები და სქოლიო

  1. 1.0 1.1 SWYTlogo.png მანდალორელის პანელი – კვირა ვარსკვლავური ომების YouTube-ის ოფიციალურ არხზე (შენახული ვერსიის ბმული)
  2. 2.0 2.1 2.2 The-Mandalorian-logo.png მანდალორელითავი 1: მანდალორელი
  3. The-Mandalorian-logo.png მანდალორელითავი 5: მსროლელი
  4. 4.0 4.1 The-Mandalorian-logo.png მანდალორელითავი 6: პატიმარი
  5. StarWars-DatabankII.png სამართებლის პირი Databank-ში (შენახული ვერსიის ბმული)
  6. Databank-ის თანახმად, ხომალდი აშენდა გალაქტიკური იმპერიის დაარსებამდე. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ გალაქტიკური იმპერიის დაარსებული წელი არის 19 იბ, ანუ ხომალდი დაახლოებით ამ პერიოდში აშენდა.
  7. StarWars.com SWCC 2019: 9 რამ, რაც შევიტყვეთ მანდალორელის პანელიდან StarWars.com-ზე (შენახული ვერსიის ბმული) უთითებს, რომ მანდალორელის მოვლენების განვითარების პერიოდია ხუთი წელი ჯედაის დაბრუნებიდან. ამ ფილმის მოვლენების განვითარების დრო, როგორც უთითებს ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი, არის 4 იბშ. ამრიგად, მოვლენების განვითარების დრო ეპიზოდში თავი 14: ტრაგედია არის დაახლოებით 9 იბშ.
  8. The-Mandalorian-logo.png მანდალორელითავი 14: ტრაგედია