სამიზნე: ვეიდერი 3 არის მესამე გამოშვება Marvel-ის კომიქსების მინისერიიდან ვარსკვლავური ომები: სამიზნე: ვეიდერი. ტექსტის ავტორია რობი თომპსონი, ხოლო მხატვარი — სტეფანო ლანდინი. კომიქსი გამოიცა 2019 წლის 25 სექტემბერს.

შეჯამება გამომცემლობისგან[edit | edit source]

ღალატი! ველენსს და მის ჯილდოზე მონადირეთა რაზმს დართ ვეიდერი გამოჭერილი ჰყავთ და გარს ახვევიან მტრის ხომალდებით. თუმცა, ვეიდერი გალაქტიკის ერთ-ერთი უდიდესი პილოტია და მალე პირისპირ შეეჯახება იმპერიული ფლოტის ყოფილ საუკეთესო პილოტ ბაილერტ ველენსს! მაგრამ თუკი ველენსი ამ საჰაერო შერკინებას გადაურჩება, ხმელეთზე ღალატს თუ გადაურჩება, მის რიგებში ხომ ამბოხების წევრი მიმალულა!

სიუჟეტის შეჯამება[edit | edit source]

ნაწილი 3
"მახე"
ძალის ბნელი მხარის ენერგიით და იმპერიის სიმძლავრით, დართ ვეიდერი გალაქტიკის ყველაზე საშიში არსებაა. მაგრამ მასაც საკუთარი გამოწვევები ელის.

კიბორგი ბეილერტ ველენსი, სხვა ჯილდოზე მონადირეებთან, ჰონასთან, ურრრ'კთან, ჩიო ფაინთან და დენგართან ერთად, დაიქირავა იდუმალმა ორგანიზაცია 'ფარულმა ხელმა', რათა ერთადერთი მიზნისთვის მიეღწია: მოეკლა ვეიდერი.

ვეიდერი არაფერს შეუშინდება, რათა გაანადგუროს 'უხილავი ხელი' და მის კვალდაკვალ მომავალი ჯილდოზე მონადირეები. მაგრამ შესაძლოა, ღირსეული მეტოქე შეხვდა ველენსის სახით, რომელმაც ბნელ ლორდს სასიკვდილო მახე დაუგო....

მედია[edit | edit source]

გამოცემები[edit | edit source]

გარეკანების გალერეა[edit | edit source]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[edit | edit source]

ბმულები[edit | edit source]

სხვა ენები