სამიზნე: ვეიდერი 5 არის მეხუთე გამოშვება Marvel-ის კომიქსების მინისერიიდან ვარსკვლავური ომები: სამიზნე: ვეიდერი. ტექსტის ავტორია რობი თომპსონი, ხოლო მხატვარი — სტეფანო ლანდინი. კომიქსი გამოიცა 2019 წლის 13 ნოემბერს.

შეჯამება გამომცემლობისგან[edit | edit source]

დიდი გაქცევა! ველენსს უღალატეს, დაიჭირეს, ახლა კი იგი მარტო დარჩა. მაგრამ არაფერი შეაჩერებს მონადირეს, რათა ბოლო მოუღოს თავის მსხვერპლს...დართ ვეიდერი, რომელიც სამიზნესთან ახლოს იმყოფება, უხილავი ხელი, საიდუმლო სინდიკატი, რომელიც თანამშრომლობს ნაძირლებთან, ბოროტებთან...და ამბოხებასთან? შეუძლია ველენსს, გამოიყენოს იმპერიელის გამოცდილება, რათა გაიქცეს... ან აღმოაჩენს, რომ ბნელ ლორდთან უფრო მეტი აქვს საერთო, ვიდრე წარმოიდგენდა?!

სიუჟეტის შეჯამება[edit | edit source]

ნაწილი 5
"მცდელობა"
ძალის ბნელი მხარის ენერგიით და იმპერიის სიმძლავრით, დართ ვეიდერი გალაქტიკის ყველაზე საშიში არსებაა. მაგრამ მასაც საკუთარი გამოწვევები ელის.

კიბორგი ბეილერტ ველენსი, სხვა ჯილდოზე მონადირეებთან, ჰონასთან, ურრრ'კთან, ჩიო ფაინთან და დენგართან ერთად, დაიქირავა იდუმალმა ორგანიზაცია 'ფარულმა ხელმა', რათა ერთადერთი მიზნისთვის მიეღწია: მოეკლა ვეიდერი.

მაგრამ ველენსის გუნდი ბნელმა ლორდმა გაანადგურა და ველენსის უკანასკნელი მცდელობა იქნება, გაანადგუროს იგი ელექტრომაგნიტური იმპულსის მოწყობილობის ამოქმედებით...დენგარის ღალატის წყალობით!

მედია[edit | edit source]

გამოცემები[edit | edit source]

გარეკანების გალერეა[edit | edit source]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

დროიდები (დაბრუნება ↑)

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[edit | edit source]

ბმულები[edit | edit source]

სხვა ენები