სამიზნე: ვეიდერი 6 არის მეექვსე და საბოლოო გამოშვება Marvel-ის კომიქსების მინისერიიდან ვარსკვლავური ომები: სამიზნე: ვეიდერი. ტექსტის ავტორია რობი თომპსონი, ხოლო მხატვარი — სტეფანო ლანდინი. კომიქსი გამოიცა 2019 წლის 11 დეკემბერს.

შეჯამება გამომცემლობისგან[edit | edit source]

შეტაკება! ველენსი გაექცა იმპერიას და, როგორც იქნა, მიხვდა, ვინ იმალება სინამდვილეში იდუმალი კრიმინალური სინდიკატის, 'უხილავი ხელის' მიღმა. ამასობაში მან საკუთარი წარსულის საიდუმლოც ამოხსნა. დართ ვეიდერი...და ამბოხების წევრები, რომლებიც აპირებენ მათგან იარაღის უკანასკნელად შესყიდვას. შეძლებს ველენსი, შეასრულოს დავალება და მოკლას ვეიდერი? გაანადგურებს ვეიდერი ამბოხებას ერთხელ და სამუდამოდ? თუ 'უხილავი ხელი' კვლავ დაიძვრენს თავს და ყველას გაექცევა? იხილეთ ამაღელვებელი დასასრული!

სიუჟეტის შეჯამება[edit | edit source]

ნაწილი 6
თავისუფალი
კიბორგი ბაილერტ ველენსი ერთ დროს იყო იმპერიის ერთგული ჯარისკაცი. მაგრამ სამხედრო ძალებმა იგი მიატოვეს ბრძოლაში მძიმე დაზიანებების მიღების შემდეგ. როდესაც საბოლოოდ დაუბრუნდა მშობლიურ პლანეტას, სოფელი თავდამსხმელთა მიერ გაპარტახებული დახვდა. იმპერიამ მისი ხალხიც მიატოვა.

ველენსმა შეჰფიცა, რომ თავდამსხმელებზე და იმპერიელებზეც შურს იძიებდა. როდესაც იგი დართ ვეიდერის მოსაკლავად იქირავა იდუმალმა ორგანიზაცია უხილავმა ხელმა!, უარს ვერ ეტყოდა. მაგრამ ვეიდერმა, რომელიც თავად ეძებდა უხილავ ხელს, ამოწყვიტა რაზმი და ველენსი დაიჭირა. მართალია, ბნელმა ლორდმა სასტიკად აწამა, ველენსმა უარი თვქა, იდუმალი ორგანიზაციის შესახებ რამე ინფორმაცია გაეცა და გაიქცა.

ვეიდერს ახლა ველენსთან შეთავაზება აქვს: დაეხმაროს უხილავი ხელის განადგურებაში და იმპერია სანაცვლოდ დაიცავს ველენსის დარჩენილ თანატომელებს.

ველენსს საბოლოოდ გამოუჩნდა შურისძიების საშუალება, თუკი გადაურჩება უხილავ ხელს და დართ ვეიდერს....

მედია[edit | edit source]

გამოცემები[edit | edit source]

გარეკანების გალერეა[edit | edit source]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[edit | edit source]

ბმულები[edit | edit source]

სხვა ენები