ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

სამიზნე: ვეიდერი 6 არის მეექვსე და საბოლოო გამოშვება Marvel-ის კომიქსების მინისერიიდან ვარსკვლავური ომები: სამიზნე: ვეიდერი. ტექსტის ავტორია რობი თომპსონი, ხოლო მხატვარი — სტეფანო ლანდინი. კომიქსი გამოიცა 2019 წლის 11 დეკემბერს.

შეტაკება! ველენსი გაექცა იმპერიას და, როგორც იქნა, მიხვდა, ვინ იმალება სინამდვილეში იდუმალი კრიმინალური სინდიკატის, 'უხილავი ხელის' მიღმა. ამასობაში მან საკუთარი წარსულის საიდუმლოც ამოხსნა. დართ ვეიდერი...და ამბოხების წევრები, რომლებიც აპირებენ მათგან იარაღის უკანასკნელად შესყიდვას. შეძლებს ველენსი, შეასრულოს დავალება და მოკლას ვეიდერი? გაანადგურებს ვეიდერი ამბოხებას ერთხელ და სამუდამოდ? თუ 'უხილავი ხელი' კვლავ დაიძვრენს თავს და ყველას გაექცევა? იხილეთ ამაღელვებელი დასასრული!

სიუჟეტის შეჯამება[]

ნაწილი 6
თავისუფალი
კიბორგი ბაილერტ ველენსი ერთ დროს იყო იმპერიის ერთგული ჯარისკაცი. მაგრამ სამხედრო ძალებმა იგი მიატოვეს ბრძოლაში მძიმე დაზიანებების მიღების შემდეგ. როდესაც საბოლოოდ დაუბრუნდა მშობლიურ პლანეტას, სოფელი თავდამსხმელთა მიერ გაპარტახებული დახვდა. იმპერიამ მისი ხალხიც მიატოვა.

ველენსმა შეჰფიცა, რომ თავდამსხმელებზე და იმპერიელებზეც შურს იძიებდა. როდესაც იგი დართ ვეიდერის მოსაკლავად იქირავა იდუმალმა ორგანიზაცია უხილავმა ხელმა!, უარს ვერ ეტყოდა. მაგრამ ვეიდერმა, რომელიც თავად ეძებდა უხილავ ხელს, ამოწყვიტა რაზმი და ველენსი დაიჭირა. მართალია, ბნელმა ლორდმა სასტიკად აწამა, ველენსმა უარი თვქა, იდუმალი ორგანიზაციის შესახებ რამე ინფორმაცია გაეცა და გაიქცა.

ვეიდერს ახლა ველენსთან შეთავაზება აქვს: დაეხმაროს უხილავი ხელის განადგურებაში და იმპერია სანაცვლოდ დაიცავს ველენსის დარჩენილ თანატომელებს.

ველენსს საბოლოოდ გამოუჩნდა შურისძიების საშუალება, თუკი გადაურჩება უხილავ ხელს და დართ ვეიდერს....

მედია[]

გამოცემები[]

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

  • ეილიარი (პირველად ნახსენებია როგორც ეილიარი)
  • BT-823 (ნახსენებია პირველად) (მოგონებებიდან)
  • კავიკი (პირველი გამოჩენა) (მოგონებებიდან)
  • კს-720 (ნახსენებია პირველად) (მოგონებებიდან)
  • დენგარი
  • ჩიო ფაინი (მხოლოდ ირიბი ხსენება)
  • გიტა
  • გვი
  • ჰონა (მხოლოდ ირიბი ხსენება)
  • კოლივო (ნახსენებია პირველად) (მოგონებებიდან)
  • დართ სიდიუსი (მხოლოდ ხსენება)
  • დართ ვეიდერი
  • ბაილერტ ველენსი
  • იურა (როგორც იულა)

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

ბმულები[]

სხვა ენებზე

Advertisement