ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

"ჩვენ სიკვდილის მზირები ვართ, ოდესღაც ყველა მანდალორელისთვის ნაცნობი ნამდვილი საომარი რწმენის შთამომავლები. ჩემი ხალხი ახლა განდევნაშია, რადგან ჩვენს მემკვიდრეობაზე უარს არ ვიტყვით. ჩვენი ხალხი მეომარი იყო. ძლევამოსილი! შიშისმომგვრელი! ახლა მას მართავენ ახალი მანდალორელები, რომლებიც თვლიან, რომ პაციფისტობა კარგია. მათ ჩვენი სიამაყე და ტრადიციები მშვიდობაზე გაცვალეს. ჰერცოგინია სატინი და მისი კორუმპირებული მმართველობა ჩვენს სულებს ამხობენ, ანადგურებენ რა ჩვენს იდენტურობას. ეს არის ჩვენი ბრძოლა."
―პრე ვიზლა[წყარო]

სიკვდილის მზირები წარმოადგენდნენ მანდალორელ მეომართა ცალკეულ ტერორისტულ ჯგუფს, რომელიც კლონთა ომების დროს ეწინააღმდეგებოდა ჰერცოგინია სატინ კრიზიმანდალორიპაციფისტურ ხელისუფლებას. მანდალორის საკუთარ ხელში ჩაგდების წარუმატებელი მცდელობების შემდეგ ისინი შეუერთდნენ მოლიჩრდილების კოლექტივს, რომელმაც პლანეტა ომის დროს დაიპყრო. ძალაუფლებისთვის ბრძოლამ ერთმანეთს დაუპირისპირა ყოფილი მოკავშირეები, მანდ'ალორი პრე ვიზლა და ჩრდილების კოლექტივის წინამძღოლი, მოლი, რაც დასრულდა ვიზლა დამხობით, მოლის ძალაუფლების ზრდით და სიკვდილის მზირების ბო-კატან კრიზიმანდალორის წინააღმდეგობად, ისევე, როგორც მოლის ერთგულების მანდალორელ სუპერკომანდოებად გარდაქმნით.

გამოჩენები[]

არაკანონიკური გამოჩენები[]

წყაროები[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

Advertisement