ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

სიცოცხლის დღე 1 არის Marvel-ის მომავალი ცალკეული კანონიკური კომიქსი, რომელშიც შეტანილი იქნება სიცოცხლის დღესთან დაკავშირებული სამი ამბავი. მათი ტექსტის ავტორები არიან კევან სკოტი, ჯასტინა აირლენდი, ჯოდი ჰაუსერი და სტივ ორლანდო, ხოლო მხატვარი — აივენ ფორელი. კომიქსი გამოიცემა 2021 წლის 24 ნოემბერს.

ᲒᲐᲚᲐᲥᲢᲘᲙᲘᲡ ᲡᲐᲧᲕᲐᲠᲔᲚᲘ ᲓᲦᲔᲡᲐᲡᲬᲐᲣᲚᲘ! ბედნიერ ᲡᲘᲪᲝᲪᲮᲚᲘᲡ ᲓᲦᲔᲡ გისურვებთ! იზეიმეთ გალაქტიკის საყვარელი დღესასწაული ᲕᲐᲠᲡᲙᲕᲚᲐᲕᲣᲠᲘ ᲝᲛᲔᲑᲘᲡ ᲡᲐᲒᲘᲡ სადღესასწაულო ისტორიებით! ᲰᲐᲜ ᲡᲝᲚᲝ ყველაზე ნაკლებად სიცოცხლის დღეზე ფიქრობს, როდესაც ᲩᲣᲑᲐᲙᲐᲡᲗᲐᲜ ერთად განიარაღებული და ცეცხლის ქვეშ არის. მაგრამ ჩუი იმედს იტოვებს, ახსოვს რა წარსულის და აწმყოს სიცოცხლის დღეებისგან მიღებული გაკვეთილები. ხოლო, რაც შეეხება მომავალს...ჯერ ამ ღამეს გადარჩნენ!

სიუჟეტის შეჯამება[]

ᲡᲘᲪᲝᲪᲮᲚᲘᲡ ᲓᲦᲔ

სანამ გალაქტიკა იმპერიული მმართველის ბნელი დროისგან გონს მოდის, ვუკიების მიერ სიცოცხლის დღის აღნიშვნის ტრადიცია ფართოდ გავრცელებულა — ეს არის სიყვარულისა და ერთიანობის დღესასწაული, რომლის დროს უთანხმოებებს ივიწყებენ და ახალი რესპუბლიკის მოქალაქეები ერთად ელიან ნათელ მომავალს.

მაგრამ ყველა როდის ხალისობს. კაპიტანმა ჰან სოლომ, ამბოხებულთა ალიანსის ყოფილმა წევრმა, დაკარგა ათასწლოვანი შავარდენი" და გაურბის ცუდი სახელის მქონე კრიმინალურ ორგანიზაცია კანჯიკლაბს.

სოლოს და მის თანაშემწე პილოტ ჩუბაკას ძველი მეგობარი უხმობს ბატუუს ავანპოსტ შავ შპილზე", სადაც უკვე დაწყებულია სიცოცხლის დღის ზეიმი. მაგრამ სადაც არ უნდა წავიდეს ჰან სოლო, საფრთხე ყოველთვის ფეხდაფეხ მიჰყვება....

შიგთავსი[]

მედია[]

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

დროიდები (დაბრუნება ↑)

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

ბიბლიოგრაფია[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. MarvelLogo.svg ვარსკვლავური ომები: სიცოცხლის დღე (2021) #1 Marvel Comics-ის ოფიციალურ საიტზე (არქივის ბმული)
  2. კომიქსში სიცოცხლის დღე 1 ძირითადი ამბავი ვითარდება მას შემდეგ, რაც ჰან სოლომ "ათასწლოვანი შავარდენი" დაკარგა კომიქსში შავარდენის გაფრენა, ნაწილი 5: შავარდენის დიდი გატაცება, თუმცა — მის ძალის გამოღვიძებაში დაღუპვამდე. შავარდენის გაფრენა, ნაწილი 5: შავარდენის დიდი გატაცება აღწერს მოვლენებს, რომლებიც ვითარდება უფრო გვიან, ვიდრე ალისფერი მეკობრე და გრაფ დუკუს დაკარგული განძი. ამ უკანასკნელში პროგოლოს განვითარების დროა 50 წელი ძირითადი ამბის სიუჟეტამდე. პროლოგი ექცევა სხვა ჯედაი და სითების შურისძიების შუალედში. ამ ორივეში მოვლენათა განვითარების დრო, როგორც გვითითებს ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი, არის 19 იბ. ამრიგად, პროლოგში მოვლენები ვითარდება იავინის ბრძოლამდე 19 წლით ადრე, ხოლო მთავარ ამბავში — 31 წლით ადრე. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი აგრეთვე განსაზღვრავს, რომ ძალის გამოღვიძების მოვლენათა განვითარების დროა 34 იბშ, რაც ნიშნავს, რომ კომიქსში სიცოცხლის დღე 1 ძირითადი ამბის მოვლენათა განვითარების დროა 31—34 იბშ.

ბმულები[]

სხვა ენებზე

Advertisement