ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

Atticon.png
ამ სტატიის შიგთავსი აღწერს გაუქმებულ პროექტს.
სტატიაში აღწერილი საკითხი ეხება ნაწარმს, რომელიც გაუქმდა ან ჩანაცვლდა სხვა ნაწარმით.

სკაიუოკერის აღზევება — ადაპტაცია 1 უნდა ყოფილიყო Marvel-ის მპირველი გამოშვება კომიქსების მინისერიაში ვარსკვლავური ომები: სკაიუოკერის აღზევება — ადაპტაცია, რომელშიც ადაპტირებულია ამავე სახელწოდების ფილმის მოვლენები. კომიქსის ტექსტის ავტორი იყო ჯოდი ჰაუსერი, ხოლო მხატვარი — უილ სლაინი.

გამოშვების გამოცემის თარიღი რამდენიმეჯერ გადაიდო. 2020 წლის 1 აპრილს Marvel Comics-მა COVID-19-ის პანდემიის გამო დროებით შეაჩერა კომიქსების გამოცემა.[3] შემდეგ ცნობილი გახდა, რომ გამოცემა განახლდებოდა 2020 წლის 27 მაისს, თუმცა გადატანილი გამოშვებების ზუსტი გამოცემის თარიღი უცნობი იყო.[4]

2020 წლის 27 ნოემბერს Marvel-მა Comic Book Resources-ის მეშვეობით დაადასტურა, რომ დაგეგმილი სერიის გამოცემა გაუქმდა.[5]

გარე რგოლის მიღმიერიდან ძველი მტერი ბრუნდება! რეი და წინააღმდეგობა იწყებენ უიმედო მოგზაურობას, რათა შეაჩერონ უკანასკნელი ორდენის საფრთხე! შეძლებენ იმას, რაც ვერ შეძლო თავად ოსტატმა ჯედაიმ, ლუკ სკაიუოკერმა? და რა არის კაილო რენის გაცოცხლებულ პალპატინთან შეკვრის საბოლოო მიზანი? ჯოდი ჰაუსერის (TIE ხომალდი) და უილ სლაინის (კაილო რენის აღზევება) მიერ ადაპტირებული სკაიუოკერთა აღსანიშნავი საგა, გაფართოებული და გაუქმებული სცენებით!

მედია[]

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

ადგილები (დაბრუნება ↑)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.0 1.1 1.2 1.3 MarvelLogo.svg 'ვარსკვლავური ომები: სკაიუოკერის აღზევება' ამ წლის ივნისში Marvel-ის მიერ კომიქსად გამოიცემა Marvel Comics-ის ოფიციალურ საიტზე (არქივის ბმული)
  2. ვარსკვლავური ომები: სკაიუოკერის აღზევება: ვიზუალური ლექსიკონი უთითებს, რომ სკაიუოკერის აღზევების მოვლენები ვითარდება "სტარკილერის" მიერ გამოწვეული ჰოსნიან-პრაიმის განადგურებიდან ერთი წლის შემდეგ. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ ჰოსნიან-პრაიმი განადგურდა იავინის ბრძოლიდან 34 წელს, ანუ სკაიუოკერის აღზევების მოვლენები მიმდინარეობს 35 წელს.
  3. MARVEL ამ კვირას დაბეჭდილ ან ციფრულ გამოშვებებს არ გამოსცემს, თუმცა მომავალში გადაწყვეტილება, შესაძლოა, შეიცვალოს (2020-03-31). Newsarama.com. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო March 31, 2020.
  4. MARVEL ახალი კომიქსების გამოცემას განაახლებს 27 მაისიდან და აცხადებს 8 ივლისამდე დაგეგმილ გამოშვებებზე (2020-05-01). Newsarama.com. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო May 19, 2020.
  5. Marvel-მა შეწყვიტა სკაიუოკერის აღზევების გამოცემა, მორბიუსი და სხვა (27 ნოემბერი, 2020). Comic Book Resources. CBR.com. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო November 28, 2020.

ბმულები[]

ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი IX: სკაიუოკერის აღზევება
წიგნები სრული ადაპტაცია: რომანი (აუდიოწიგნი) · საბავშვო რომანი (აუდიოწიგნი) · გრაფიკული რომანი · Studio Fun · შექსპირი · Little Golden Book
კომიქსები: სკაიუოკერის აღზევება — ადაპტაცია (1) · Screen Comix
შექმნა: მხატვრობა
ცნობარები და ენციკლოპედიები: ფილმის ოფიციალური საკოლექციო გამოშვება · გალაქტიკური ცნობარი · ვიზუალური ლექსიკონი · LEGO
სათამაშო წიგნები: საოცარი ნაწებებიანი თავგადასავალი · ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკას სჭირდები · ეძებე და იპოვე · მაგნიტური სათამაშო კომპლექტი
სხვა მასალა და საქონელი მოგზაურობა სკაიუოკერის აღზევებამდე · Triple Force Friday · სათამაშოების ხაზი · საუნდტრეკი · Fortnite X Star Wars
რედ.
Advertisement