ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

სტელან ჯიოსი იყო მამაკაცი, ოსტატი ჯედაი, ჯედაების ორდენის წევრი დიდებული რესპუბლიკის ეპოქაში. ერთ დროს ვერნესტრა რუო იყო მისი ჯედაი პადავანი, თუმცა შემდგომში რაინდი ჯედაი გახდა და ჯიოსი გადავიდა პლანეტა კარაგონ-ვაინერიჯედაების ავანპოსტზე. ორდენში სახელი ჯიოსმა მოიპოვა ევარ კრისთან ერთად და, როდესაც ერთად მოქმედებდნენ, ორდენისთვის და გალაქტიკური რესპუბლიკისთვის მნიშვნელოვან დავალებებს ასრულებდნენ. ჯიოსის ყოფილი მასწავლებელი იყო რანა კანტი. პადავანობისას მის ჰქონდა კარგი ურთიერთობა კრისთან და ელზარ მენთან.

გამოჩენები[]

წყაროები[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. როგორც ჩანს წიგნიდან ვარსკვლავური ომების წიგნი, შუქურა „ვარსკვლავური ნათება“ გაუშვეს ახალი იმედის მოვლენებამდე 232 წლით ადრე. ეს იგივეა, რაც 232 იბ დათარიღების სისტემით, რომელსაც იყენებს ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი. წიგნში დიდებული რესპუბლიკა: სიმამაცის გამოცდა, რომელშიც მოვლენები ჯედაების ნათების პარალელურად ვითარდება, ვერნესტრა რუო 16 წლის არის. წიგნში დიდებული რესპუბლიკა: მისია კატასტროფაში იგი ამბობს, რომ თითქმის 18 წლის არის, რაც ნიშნავს, რომ წიგნის მოვლენები ვითარდება ორი წლის თავზე, რაც არის დაახლოებით 230 იბ. ვინაიდან დიდებული რესპუბლიკა: ჩამოვარდნილი ვარსკვლავი ოდნავ მოგვიანებით განვითარებულ მოვლენებზეა, მათი განვითარების დროც არის 230 იბ. ვინაიდან სტელან ჯიოსი დაიღუპა შუქურა „ვარსკვლავურ ნათებაზე“ აირამის სისტემაში (რაც აღწერილია რომანში ჩამოვარდნილი ვარსკვლავი), იგი დაიღუპა იმავე წელს.
  2. 2.0 2.1 2.2 2.3 2.4 StarWars.com დიდებული რესპუბლიკა შიგნიდან: გაიცანით რაინდი ჯედაები და ოსტატები StarWars.com-ზე (შენახული ვერსიის ბმული)
  3. 3.0 3.1 3.2 ვარსკვლავური ომები: სინათლის მახვილების კოლექცია
  4. ბუნიობა კორუსანტზესიცოცხლის დღის საგანძური
  5. StarWars.com იხილეთ მოახლოებული ქარიშხალის გარეკანი – ექსკლუზიური წარდგენა StarWars.com-ზე (შენახული ვერსიის ბმული)
ჯედაების უზენაესი საბჭო (232 იბ)
იოდაეფრუ შინი · ლარუ · პრა-ტრე ვეტერი · კიტონ მიურაგი · ადა-ლი კარო · ტერი როსასონი · ოპო რენსისისი · ადამპო · იარაელ პუფი · რანა კანტისტელან ჯიოსი · სოლეილ აგრა · ჯორა მალირაი კი საკა
Advertisement