ჰოლოპედია

მასალა ხელმისაწვდომია ლიცენზიით CC-BY-SA, გარდა ცალკე აღნიშნულისა.

READ MORE

ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

ტარკინი არის ჯეიმზ ლუსინოს რომანი, გამოცემული 2014 წლის 4 ნოემბერს. მისი მთავარი გმირია უილჰაფ ტარკინი. წიგნის გამოცემის შესახებ ცნობილი გახდა 2015 წლის 30 ივნისს. იგი აგრეთვე შევიდა 2015 წლის 6 ოქტომბერს გამოცემულ კრებულში იმპერიის აღზევება. გამოიცა მისი აუდიოვერსიაც.

შესავალი[]

ტარკინი
ხუთმა სტანდარტულმა წელიწადმა განვლო, რაც დართ სიდიუსმა თავი გალაქტიკურ იმპერატორად გამოაცხადა. კლონების სასტიკი ომები მოგონებაა, ხოლო იმპერატორის შეგირდმა, დართ ვეიდერმა, იპოვა ბრძანება 66-ის შემდეგ გადარჩენილი ჯედაების დიდი ნაწილი. კორუსანტზე მონური სენატი იმპერატორის ყოველ განკარგულებას ოვაციებით ხვდება და ცენტრალური სამყაროების მოსახლეობა აღდგენილი აღმავლობის ილუზიაში ცხოვრობს.

ამასობაში გარე რგოლში ყოფილი სეპარატისტული სამყაროების დიდი ნაწილის ცხოვრება არ არის იმაზე უკეთ, ვიდრე სამოქალაქო ომამდე. იარაღის და რესურსების გარეშე ისინი საკუთარი თავის იმედად დარჩნენ, იმპერიის წინაშე, რომელმაც მათ მეტწილად ზურგი აქცია.

იქ, სადაც აღშფოთება აჯანყებაში გადაიზარდა, იმპერიამ სადამსჯელო მოქმედებები სწრაფად შეასრულა. მაგრამ, რამდენადაც დარწმუნებულია საკუთარ თავში და ვეიდერის ბნელი ძალის შესაძლებლობებში, იმპერატორი ხვდება, რომ მხოლოდ უზენაესი სახედრო, ასეთივე ულმობელი მეთაურის ზედამხედველობით, შეძლებს, უზრუნველჰყოს იმპერია, რომელიც ათას თაობის განმავლობაში იარსებებს....

მედია[]

გამოცემები[]

გარეკანების გალერეა[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

Advertisement