ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

ტორა დოზა იყო პილოტი, რომელიც ახალი რესპუბლიკის პერიოდში ცხოვრობდა კოლოსზე, გასამართ სადგურზე, გარე რგოლის ტერიტორიებზე. სადგურს ხელმძღვანელობდა მამამისი, კაპიტანი იმანუელ დოზა.

ტორა მართავდა "ცისფერ ასს", გამორჩეულ ხომალდს, რომელიც აღჭურვილი იყო მრავალი მორგებული ფუნქციით. დოზა აგრეთვე ასების ესკადრილიის წევრი იყო, რაც საშუალებას აძლევდა, გალაქტიკის დაოსტატებულ პილოტებთან ერთად ეფრინა. იგი ერთხელ რბოლაში შეეჯიბრა "ცეცხლოვანი ბურთის" წევრს, ჯაშუშ კაზუდა ზიონოსაც.

გამოჩენები[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. TwitterLogo.svg Del Rey (@DelReyStarWars) Twitter-ზე: "მოხარულები ვართ, რომ @claudiagray ჩვენთვის #StarWars-ის რომანს წერს. ვო: ახალი რესპუბლიკა: მოდგმა გამოვა 2016 წელს. მოქმედება მიმდინარეობს ძალის გამოღვიძებამდე 6 წლით ადრე." (ეკრანის ანაბეჭდი). ამ ტვიტში აღნიშნულია, რომ მოდგმაში, რომელშიც წინააღმდეგობის ჩამოყალიბებაა ასახული, მოვლენები ვითარდება ძალის გამოღვიძებამდე ექვსი წლით ადრე. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი განსაზღვრავს, რომ ძალის გამოღვიძებაში მოვლენათა განვითარების დროა 34 იბშ. ამით გამოითვლება, რომ მოდგმაში მოვლენათა განვითარების დროა 28 იბშ. ვინაიდან ეპიზოდში შეხვედრის ადგილი მოვლენები ვითარდება წინააღმდეგობის შექმნიდან ექვსი წლის შემდეგ, კვლავ მარტივი გამოთვლით ირკვევა, რომ ეპიზოდის მოვლენათა განვითარების დროა 34 იბშ. ტორას შესახებ Databank-ში ინფორმაციით, პერსონაჟი სერიალის დასაწყისში თხუთმეტი წლის არის, რაც ნიშნავს, რომ მეთექვსმეტე დაბადების დღეს აღნიშნავს შეხვედრის ადგილში. ეს ნიშნავს, რომ მისი დაბადების წელია 18 იბშ.
  2. 2.0 2.1 StarWars-DatabankII.png ტორა დოზა Databank-ში (არქივის ბმული)
  3. 3.0 3.1 3.2 3.3 3.4 SWResistanceLogo.jpg ვარსკვლავური ომები: წინააღმდეგობაახალწვეული
  4. 4.0 4.1 SWResistanceLogo.jpg ვარსკვლავური ომები: წინააღმდეგობაგასაქცევი გზა არ არის, ნაწილი 1
Advertisement