ჰოლოპედია

მასალა ხელმისაწვდომია ლიცენზიით CC-BY-SA, გარდა ცალკე აღნიშნულისა.

READ MORE

ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია
სხვა მნიშვნელობებისთვის იხილეთ ტორბინი (მრავალმნიშვნელოვანი).

ტორბინი იყო ძალისადმი მგრძნობიარე მამაკაცი, ჯედაების ორდენიოსტატი დიდებული რესპუბლიკის ეპოქაში. პლანეტა ბრენდოკზე საზარელი შემთხვევის შემდეგ მან დადო ბარაშის ფიცი და, საბოლოოდ, მიეცა მდუმარე მედიტაციას, რომლის დროს იყო რამე თავდასხმებისადმი უვნებელი. ასეთ მდგომარეობაში ყოფნის ათი წლის შემდეგ[1], იავინის ბრძოლამდე 132 წელს[4], პლანეტა ოლეგაჯედაების ტაძარში იგი იპოვა ლიკვიდატორმა მეი-ჰო ანისეიას, რომელიც მას ბრენდოკის ამბების გამო მოკვლას უპირებდა. მიხვდა რა, რომ ჯედაი მის თავდასხმებს უძლებდა, მან იპოვა ძველი ნაცნობი, კაიმირი, რომელმაც გადასცა ბუნტა, შხამის სახეობა. დაბრუნდა რა ჯედაების ტაძარში, მეიმ შხამიანი მათარა ტორბინს წინ დაუდგა და შესთავაზა, ეღიარებინა წარსულში ჩადენილი ჯედაების საბჭოს წინაშე ან თავი მოეწამლა და თავის სიკვდილში ეპოვა მიტევება. ტორბინმა მედიტაცია შეწყვიტა და შხამი აირჩია, აღსასრულამდე კი მეის სთხოვა პატიება მის მშობლიურ პლანეტაზე მომხდარის გამო.[1]

კადრს მიღმა[]

ტორბინი შეიქმნა Disney+-ის ტელესერიალ აკოლიტისთვის. პერსონაჟს განასახიერებს დინ-ჩარლზ ჩეპმენი.[1]

გამოჩენები[]

წყაროები[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.0 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 The Acolyte logo Celebration აკოლიტიშურისძიება / სამართლიანობა
  2. 2.0 2.1 2.2 2.3 SWYTlogo აკოლიტი | ოფიციალური ტრეილერი | Disney+ ვარსკვლავური ომების YouTube-ის ოფიციალურ გვერდზე (არქივის ბმული)
  3. StarWars-DatabankII ტორბინი Databank-ში (არქივის ბმული)
  4. StarWars დაკარგული / ნაპოვნი, ეპიზოდების ცნობარი | აკოლიტი StarWars.com-ზე (არქივის ბმული) უთითებს, რომ სერიალ აკოლიტის მოვლენები ვითარდება ფარული მუქარის მოვლენებამდე 100 წლით ადრე. ამ ფილმის მოვლენათა განვითარების დრო, როგორც უთითებს ვარსკვლავური ომები: ქრონოლოგიები, არის 32 იბ. ამრიგად, აკოლიტში მოვლენათა განვითარების დროა 132 იბ.
Advertisement