ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

"იოდამ სხვა ახსენა."
"ის სხვა შენი ტყუპი დაა."
―ლუკ სკაიუოკერი და ობი-ვან კენობი[წყარო]

აიოლინ და მორიტ ასტარტები, ტყუპები

ტყუპები წარმოადგენდენ ერთი და იგივე მშობლების ერთად შობილ შვილებს. ლუკ სკაიუოკერი და ლეია ორგანა იყვნენ ენეკინ სკაიუოკერის და პადმე ამიდალას ტყუპი შვილები.[1] ტყუპებს შორის აგრეთვე აღსანიშნავია ტიპლარი და ტიპლი, ორი მიკიელი ოსტატი ჯედაი, რომლებიც კლონთა ომებში მონაწილეობდნენ.[2] ტექნიკურად, რომელიმე კლონი სხვა კლონის ტყუპი ძმა იყო, ვინაიდან ორივე ერთი გენეტიკური ნიმუშიდან წარმოიშვა. ბობა ფეტი იყო როგორც ნაშვილები, ასევე ჯენგო ფეტის ტყუპი.[3] საიენა რი იყო ვინეტ რის ტყუპი, თუმცა ეს უკანასკნელი დაიღუპა ორივეს დაბადებიდან ერთი საათის შემდეგ. საიენამ შეჰფიცა, რომ ორივესთვის იცოცხლებდა.[4]

ბენ სოლო და რეი არ წარმოადგენდნენ სისხლით ტყუპებს — პირველი სკაიუოკერი იყო, მეორე კი — პალპატინი.[5] მეტიც, ისინი დაიბადნენ ათწლეულის შუადლედით.[6][7] მიუხედავად ამისა, მათ შორის არსებობდა კავშირი[8], ამიტომ ისინი დიადს წარმოადგენდნენ — ძალით გაერთიანებულ ორ ცოცხალ არსებას. ამიტომ, შეიძლება ჩაითვალოს, რომ ისინი "ტყუპები" იყვნენ.[5]

გამოჩენები[]

არაკანონიკური გამოჩენები[]

წყაროები[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი III: სითების შურისძიება
  2. TCW mini logo.jpg ვარსკვლავური ომები: კლონთა ომებიუცნობლობა
  3. ვარსკვლავური ომები: აბსოლუტურად ყველაფერი, რაც უნდა იცოდეთ
  4. დაკარგული ვარსკვლავები
  5. 5.0 5.1 ვარსკვლავური ომები: სკაიუოკერის აღზევება: საბავშვო რომანი
  6. შედეგები: იმპერიის აღსასრული უთითებს, რომ ბენ სოლო დაიბადა გალაქტიკური შეთანხმების გაფორმების დღეს. წიგნში აგრეთვე აღნიშულია, რომ ეს შეთანხმება გაფორმდა ჯაკუს ბრძოლისას, ანუ, როგორც ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, იავინის ბრძოლიდან 5 წელს. ამრიგად, ბენ სოლო დაიბადა იავინის ბრძოლიდან 5 წელს.
  7. ვარსკვლავური ომები: ძალის გამოღვიძება: ვიზუალური ლექსიკონი უთითებს, რომ ფილმში ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი VII: ძალის გამოღვიძება აღწერილი მოვლენების დროს რეი 19 წლის არის. ფილმის მოვლენათა განვითარების დრო, როგორც განსაზღვრავს ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი, არის 34 იბშ. ამრიგად, ვასკვნით, რომ რეის დაბადების წელია 15 იბშ.
  8. ვარსკვლავური ომები: სკაიუოკერის აღზევება: ვიზუალური ლექსიკონი

სხვა ენებზე

Advertisement