ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

სხვა მნიშვნელობებისთვის იხილეთ ანტილესი.
Queicon.png
ამ სტატიაში აღწერილი საკითხის ერთმანეთთან შეუთავსებად ვერსიებს წარმოადგენენ Star Wars: Squadrons და შედეგები: ცხოვრების ვალი.
Lucasfilm-ს ჯერ არ ჩამოუყალიბებია ზუსტი ქრონოლოგია.

უეჯ ანტილესი ან ვეჯ ანტილესი, იგივე TIE SS-2-5, იყო ვარსკვლავური საბრძოლო ხომალდის მფრინავი კორელიადან. თავდაპირველად მსახურობდა იმპერიის ფლოტში, მაგრამ მოგვიანებით შეუერთდა ამბოხებას, მოგვიანებით კი — ახალ რესპუბლიკას, გალაქტიკურ იმპერიასთან ომისას. მონაწილეობდა რამდენიმე მნიშვნელოვან ბრძოლაში, მათ შორის — იავინთან, საიდანაც მშვიდობით დაბრუნდა (ისევე, როგორც ლუკ სკაიუოკერი).

შემდგომ წლებში იგი ესკადრილია "განდევნილის" ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი წევრი იყო. ჰოთის ბრძოლაში მისი კოდური სახელი იყო განდევნილი სამი. მის და უეს ჯენსონის ძალისხმევით T-47 საჰაერო სპიდერის მეშვეობით წარმატებით განადგურდა ერთ-ერთი AT-AT, რომელიც ბაზა "ექოს" უმიზნებდა. ჰოთის ევაკუაციიდან ექვსი თვის თავზე ანტილესი მეთაურობდა წითელ ესკადრილია, ენდორის ბრძოლისას და ლენდო კალრისიანთან ერთად გაანადგურა მეორე სიკვდილის ვარსკვლავი.

მას შემდეგ, რაც ამბოხებულთა ალიანსი გარდაიქმნა ახალ რესპუბლიკად, ანტილესმა განაგრძო მასში მსახურობა, იმპერიის ნარჩენებთან ბრძოლისას. მან პლანეტა აკივაზე საიდუმლო მისია განახორციელა. იქ უეჯი დააპატიმრეს იმპერიულმა ძალებმა. ამბოხების შემდეგ მფრინავმა ჩამოაყალიბა აჩრდილების ესკადრილია და კაშიიიკის გათავისუფლებაში მონაწილეობდა. ასეთი თვითნებური ოპერაციის გამო ესკადრილია რესპუბლიკამ ოფიციალურად დაშალა, მაგრამ ჯაკუს ბრძოლის დროისთვის ანტილესმა ეს ჯგუფი აღადგინა.

გალაქტიკური შეთანხმების გაფორმების შემდეგ იგი ჰოსნიან-პრაიმზე ფრენის ინსტრუქტორის მოვალეობას ასრულებდა. მოგვიანებით მან იქორწინა ნორა უექსლისთან და, სანამ მათ ტემინი და მისი ცოლი, კარე კუნი ეწვეოდნენ, ორივე ცხოვრობდა აკივაზე.

იავინის ბრძოლიდან 35 წელს უეჯი ამბოხებულთა ალიანსთან ერთად მონაწილეობდა ექსეგოლთან, პალპატინიიდუმალი ფლოტის წინააღმდეგ ბრძოლაში.

გამოჩენები[]

არაკანონიკური გამოჩენები[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

ბმულები[]

Advertisement