ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

უილჰაფ ტარკინი იყო მამაკაცი, რომელიც მსახურობდა გალაქტიკური რესპუბლიკის პერიოდში და მოგვიანებით გახდა გალაქტიკური იმპერიის ქვეშევრდომი. კლონთა ომების პერიოდში ოსტატ ჯედაი ივენ პიელისადმი დაქვემდებარებული სამხედრო ძალების კაპიტანი იყო. დამოუკიდებელი სისტემების კონფედერაციის მიერ დატყვევების შემდეგ გაიქცა ჯედაების და კლონი სამხედროების რაზმის დახმარებით. ამ ოპერაციის შესრულებისას პიელი დაიღუპა, ტარკინი კი მოგვიანებით გახდა ადმირალი და, როგორც ბრალმდებელი, მონაწილეობდა ჯედაების ტაძრის ანგარის დაბომბვის გამო ასოკა ტანოგასამართლების პროცესში.

მას შემდეგ, რაც უზენაესმა კანცლერმა შივ პალპატინმა რესპუბლიკა გარდაქმნა გალაქტიკურ იმპერიად და ჯედაებზე ნადირობა გამოაცხადა, ტარკინი იქცა იმპერიის პირველ გრანდ-მოფად და გარე რგოლის რეგიონულ გუბერნატორად. ამ მოვალეობის შესრულებისას იგი აგრეთვე აკვირდებოდა სიკვდილის ვარსკვლავის მოქმედებას და, მას შემდეგ, რაც ორსონ კრენიკი დაიღუპა, მისი მეთაური გახდა. მას სწამდა, რომ საბრძოლო სადგურის შიშით ვარსკვლავური სისტემები იმპერიის ერთგულნი დარჩებოდნენ, ამიტომ, სადგურის სიმძლავრის საჩვენებლად პლანეტა ალდერაანი გაანადგურა. ამბოხებულთა ალიანსის რაზმ განდგომილი ერთის წევრებმა სკარიფიდან მოიპარეს სადგურის ნახაზები, ხოლო ლუკ სკაიუოკერმა, მოგვიანებით, იავინის ბრძოლისას, შეძლო მისი აფეთქება. ამას შეეწირა ყველა, ვინც სადგურზე იმყოფებოდა, მათ შორის — ტარკინი.

გამოჩენები[]

არაკანონიკური გამოჩენები[]

წყაროები[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

Advertisement