FANDOM

Premium-Eras-canonPremium-Era-real
Yoda-for-MesBox შენ მომავალს ხედავ
ამ გვერდზე აღწერილია მომავალი სერიალი.
სტატიის შიგთავსი დროდადრო შეიცვლება, ამა თუ იმ ნაწარმის გამოსვლის მოახლოებასთან ერთად.
Queicon სტატიის სახელწოდება სავარაუდოა
მიუხედავად იმისა, რომ სტატია ეფუძნება კანონიკურ ინფორმაციას, სახელწოდება სავარაუდოა.

ამჟამად Lucasfilm მუშაობს ვარსკვლავური ომების უსათაურო ტელესერიალზე. იგი ნაჩვენები იქნება Disney-ს ახალ ონლაინ ნაკადოვან სერვის Disney+-ზე. პროექტისთვის ობი-ვან კენობის როლს წინაისტორიის ტრილოგიიდან დაუბრუნდება იუან მაკგრეგორი. ამ უსათაურო სერიალში მოქმედება განვითარდება სითების შურისძიებიდან რვა წლის შემდეგ.[1]

შემუშავება

ფილმის სახით

Obi-Wan Kenobi EP1

იუან მაკგრეგორი ობი-ვან კენობის როლში პირველად გამოჩნდა 1999 წელს.

2013 წელს ცნობილი გახდა, რომ The Walt Disney Company-Lucasfilm Ltd. მუშაობდნენ რამდენიმე კინოფილმზე, რომელიც ეპიზოდურ ფილმებთან კავშირში არ იქნებოდა. მოგვიანებით ასეთ ფილმებს ეწოდა ვარსკვლავური ომების ანთოლოგიური სერია.[4] გავრცელდა ხმები ობი-ვან კენობისადმი მიძღვნილ პოტენციურ ფილმზე და იმართებოდა მოლაპარაკებები იუან მაკგრეგორთან, რომელიც პერსონაჟის როლს ასრულებს წინაისტორიის ტრილოგიაში.[5] თუმცა, მსახიობმა იცოდა პროექტის არსებობის შესახებ უკვე 2015 წელს იცოდა[2] და 2019 წლამდე მასზე საუბრის უფლება არ ჰქონდა.[6]

განდევნილი ერთი: ვარსკვლავური ომების ამბავი, პირველი ფილმი ანთოლოგიურ სერიაში, გამოვიდა 2016 წლის დეკემბერში და კრიტიკოსების აღიარება და კომერციული წარმატება მოიპოვა.[7] 2017 წლის აგვისტოში The Hollywood Reporter წერდა, რომ ობი-ვანის შესახებ ანთოლოგიური ფილმი მზადდებოდა Lucasfilm-ის მიერ. Lucasfilm მოლაპარაკებებს აწარმოებდა ბილი ელიოტის რეჟისორ სტივენ დოლდრისთან.[8] ჯოელ ეჯერტონი (ოუენ ლარსის როლის შემსრულებელი წინაისტორიის ტრილოგიაში) გამოთქვამდა სურვილს, კვლავ ეთამაშა საკუთარი როლი.[9] როგორც კი დაამტკიცეს ფილმის შესამუშავებლად, დოლდრიმ პროექტში ჰოსეინ ამინის ჩართვა გადაწყვიტა.[10]

შემადგენლობა

ტიპით [+/–]

მსახიობები გუნდი

მსახიობები

გუნდი

გამოჩენები

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

პერსონაჟები

მოვლენები

ორგანიზაციები და წოდებები

გონიერი რასები

ბიბლიოგრაფია

შენიშვნები და სქოლიო

  1. 1.00 1.01 1.02 1.03 1.04 1.05 1.06 1.07 1.08 1.09 1.10 SWCustom-2011 შორეული, შორეული გალაქტიკა ახლა ოდნავ დიდია… საიტზე StarWars.com (არქივის ბმული)
  2. 2.0 2.1 2.2 ობი-ვან კენობი: მაკგრეგორი სერიალს საიდუმლოდ ინახავდა უფრო მეტი ხანი, ვიდრე წარმოგიდგენიათ. CBR.com (2012-10-24). წაკითხვის თარიღი: ოქტომბერი 24, 2019.
  3. 3.0 3.1 3.2 3.3 3.4 3.5 3.6 3.7 3.8 SWCustom-2011 დებორა ჩაუ იქნება ობი-ვან კენობის შესახებ სერიალის რეჟისორი, ექსკლუზიურად Disney+ისთვის საიტზე StarWars.com (არქივის ბმული)
  4. SWCustom-2011 ახალი ცალკეული ფილმები გააფართოებენ ვარსკვლავური ომების გალაქტიკას საიტზე StarWars.com
  5. ექსკლუზიური: იუან მაკგრეგორი ადასტურებს, რომ კენობი იყო როგორც ერთი ფილმი. ComingSoon.net. www.comingsoon.net (2019-10-27). წაკითხვის თარიღი: ოქტომბერი 29, 2019.
  6. რეპკინი, მიკი (ოქტომბერი, 2019). იუან მაკგრეგორი კვლავ მწვერვალზეა. mensjournal.com.
  7. ექსკლუზიური: 'ვარსკვლავური ომების ამბების' ცალკეული ფილმების წარმოება Lucasfilm-ში შეჩერებულია. Collider. collider.com (2018-06-20). წაკითხვის თარიღი: ოქტომბერი 29, 2019.
  8. მზადდება 'ვარსკვლავური ომების' ობი-ვან კენობის ფილმი (ექსკლუზიური). The Hollywood Reporter. hollywoodreporter.com.
  9. ჯოელ ეჯერტონს კვლავ სურს, ითამაშოს ძია ოუენი ობი-ვანის ფილმში. Screen Rant. screenrant.com (2018-06-08). წაკითხვის თარიღი: ოქტომბერი 29, 2019.
  10. ფიშერი, ჯეიკობ (2019-11-07). ჰოსეინ ამინი საუბრობს 'ალიენისტის' წარმატებაზე', 'დრაივის' სცენარის შემუშავებასა და Disney+-ის 'ობი-ვანის' მომავალ სერიალზე (ექსკლუზიური ინტერვიუ). Discussing Film. discussingfilm.net. წაკითხვის თარიღი: ნოემბერი 8, 2019.

StarWarsOpeningLogo
ვარსკვლავური ომების საგა I: ფარული საფრთხე · II: კლონთა იერიში · III: სითების შურისძიება
· IV: ახალი იმედი · V: იმპერიის საპასუხო დარტყმა · VI: ჯედაის დაბრუნება
· VII: ძალის გამოღვიძება · VIII: უკანასკნელი ჯედაი · IX: სკაიუოკერის აღზევება
ანთოლოგიური ფილმები განდევნილი ერთი · სოლო
ფილმების უსათაურო სერია უსათაურო ფილმი (2022)
ცალკეული ფილმები კანონი: კლონთა ომები · უსათაურო ტრილოგია · უსათაურო ფილმი (2020) · უსათაურო ფილმი (2024) · უსათაურო ფილმი (2026) · უსათაურო ფილმი
ტელესერიალები კანონი: კლონთა ომები · აჯანყებულები · ბედისწერის ძალები · წინააღმდეგობა · თავგადასავლების გალაქტიკა · მანდალორელი · ტელესერიალი კასიან ანდორზე · ტელესერიალი ობი-ვან კენობიზე · უსათაურო ტელესერიალი
ლეგენდები: დროიდები · ევოკები · კლონთა ომები
გაუქმებული დამნაშავეთა სამყარო
რედ.