ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია
ეს სტატია აღწერს აღნიშნული თემის კანონიკურ ვერსიას.  დააწკაპუნეთ აქ, რათა მოხვდეთ ჰოლოპედიაში წარმოდგენილ თემის ლეგენდების ვერსიაზე. 

ფედერალური ოლქი, იგივე სენატის ოლქი, აღმასრულებელი ოლქი, კანონმდებელთა ოლქი, კორუსანტის ცენტრი ან ცენტრის მოედანი, იყო პლანეტა კორუსანტის ცენტრალური სამთავრობო ოლქი. ამ ოლქში მდებარეობდა გალაქტიკური სენატის შენობა, დამაარსებელთა პროსპექტი, იმპერიული ადმინისტრაციული შენობა და ჯედაების ტაძარი, რომელსაც ახალი წესრიგის გამოცხადების შემდეგ ეწოდა "იმპერიული სასახლე". აღსანიშნავია რესპუბლიკის 500, ფლოტის დაზვერვის სააგენტოშტაბ-ბინა და კომპლექსი "კომპნორი", რომელშიც მდებარეობდა იმპერიული უსაფრთხოების ბიუროცენტრალური ოფისები.

კლონთა ომების დროს დამოუკიდებელი სისტემების კონფედერაციამ გამორთო კორუსანტის ცენტრალური ელექტროგამანაწილებელი ქსელი, რამაც ფედერალურ ოლქში დენის გათიშვა გამოიწვია. ამ ოლქში მხეცმა ზილომ მალასტერზე დაჭერის შემდეგ, როდესაც იგი გალაქტიკურ დედაქალაქში გადაიყვანეს, დააზიანა სხვადასხვა ობიექტი. მას შემდეგ, რაც გალაქტიკური რესპუბლიკა გალაქტიკურ იმპერიად გარდაიქმნა ჯედაების ორდენის ტაძარი იქცა გალაქტიკური იმპერატორ შივ პალპატინის სასახლედ. როდესაც იმპერატორი პალპატინი ენდორის ბრძოლისას დაიღუპა, იმპერია იმპერიული მთავრობის და ახალი რესპუბლიკის მხარდამჭერი კორუსანტის სამოქალაქო ომის დროს ცდილობდა ფედერალურ ოლქზე გავლენის შენარჩუნებას.

გამოჩენები[]

არაკანონიკური გამოჩენები[]

წყაროები[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

Advertisement