ჰოლოპედია
ჰოლოპედია
"...შთაგონებულები ვართ კომიქსებით და წიგნებით..."
ჯორჯ ლუკასი[წყარო]

C-კანონის ელემენტები გაფართოებული სამყაროდან ჩნდება ვარსკვლავური ომები ფილმებში, ძირითადად — წინაისტორიის ტრილოგიაში. მათი ნაწილი უმნიშვნელოა და რთულად საპოვნელი.

წინაისტორიის ტრილოგია შეიცავს მრავალ ციტირებას სერიალიდან ვარსკვლავური ომები: დროიდები: R2-D2-ის და C-3PO-ს თავგადასავლები, ვინაიდან ორივეზე მუშაობდა ბენ ბერტი, რომელიც ფარულ საფრთხეში ებენ კიუ-3 ბაობაბის როლს ასრულებს.

ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი I: ფარული საფრთხე[]

  • როდიანების რასა პირველად გამოჩნდა წიგნში გალაქტიკური ცნობარი 1: ახალი იმედი, მაგრამ აგრეთვე ფიგურირებს წინაისტორიის ტრილოგიაში, ჯორჯ ლუკასის ხელნაწერ სცენარებში და შენიშვნებში (თუმცა დიალოგებში ნახსენები არ არის).
  • ძალის სიჩქარე, როგორც თვისება, რომელსაც ჯინი და კენობი იყენებენ დროიდეკებისგან გასაქცევად, პირველად გამოჩნდა West End Games-ის Star Wars: The Roleplaying Game-ში.
  • კორუსანტი ტიმოთი ზანის მიერ შეიქმნა თრონის ტრილოგიისთვის. ჯედაის დაბრუნებაში ლუკასი გეგმავდა ჰად აბადონის გამოყენებას, მაგრამ იმპერიული ცენტრისთვის, სპეციალური გამოცემისთვის და წინაისტორიის ტრილოგიისთვის აირჩია ზანის ვარიანტი. ზანის და ლუკასის წარმოდგენაშიც ეს დედაქალაქი ეკუმენოპოლისი იყო.
  • აურებეშული წარწერა, რომელიც ჩნდება ამ ფილმში, შექმნილია West End Games-ის მიერ, თუმცა, თავის მხრივ, ეფუძნება აბსურდულ დამწერლობას, რომელიც ორიგინალურ ტრილოგიაშია გამოყენებული.
  • ფილმში ჰატები პირველად წარმოადგინეს როგორც რასა და არა განგსტერის წოდება (როგორც ეს თავდაპირველად იყო).
  • ნახსენებია ჯედაების კოდექსი, რომელიც პირველად გამოჩნდა West End Games-ის Star Wars: The Roleplaying Game-ში.
  • ბუნტა ივ კლასიკის სახელწოდება ჟღერს როგორც ბუნტას სპიდერების რბოლა, რომელშიც დროიდები აღმოჩნდებიან სერიალ დროიდების ეპიზოდში რბოლა ფინიშამდე.
  • უცნობია, იყო თუ არა შემდეგი ელემენტები განგებ ნასესხები გაფართოებული სამყაროდან, ან წარმოადგენენ თუ არა ისინი რეტკონის მაგალითებს, დამთხვევას ან უბრალოდ გაფართოებული სამყაროს ექსტრაპოლაციას.
    • პრინცი ქსიზორი ესწრება ბუნტა ივ კლასიკს მოს-ესპას დიდ არენაზე. სათამაშოების სერია მიკრომანქანების იმპერიის ჩრდილების ამ ბოროტი პერსონაჟის მოდელი ფილმში, სავარაუდოდ, გამოყენებულია მაყურებელთა რაოდენობის გაზრდის მიზნით, ალბათ, შემთხვევით, ყოველგვარი კანონიკური მნიშვნელობის გარეშე.
    • ტუნგები, ბენ კუადინაროსის რასა, პირველად ნახსენებია სერიალ დროიდებში, ხოლო მისი პლანეტა, ტუნდი, ლენდო კალრისიანის თავგადასავლებში, პირველ ნაწილში, რომელსაც ეწოდება ლენდო კალრისიანი და თონბოკას ვარსკვლავმღვიმე.
    • დივა შალიკვას სახით წარმოდგენილია თილინების რასა, რომელიც პირველად ნახსენებია სერიაში ბნელი იმპერია (მნიშვნელოვანია, რომ სხვა თილინი მანამდე გამოჩნდა ჯედაის დაბრუნების სპეციალურ გამოცემაში; იხ. ქვემოთ).
    • ებენ კიუ3 ბაობაბი შესაძლოა, მომდინარეობდეს ბაობაბების ოჯახიდან, რომელიც ასევე დროიდებში ჩნდება. მას განასახიერებს ხმის დიზაინერი ბენ ბერტი.
    • შმი და დანარჩენები რბოლას თვალს ადევნებენ საინფორმაციო პლანშეტით. ეს მოწყობილობები პირველად გამოჩნდა რომანში იმპერიის მემკვიდრე, შემდგომში კი — გაფართოებული სამყაროს სხვა წიგნებში.
    • დართ მოლიორსამართებლიანი სინათლის მახვილის მსგავსი იარაღი პირველად გამოყენებულია ეგზარ კუნის მიერ კომიქსების სერიებში თქმულებები ჯედაებზე: სითების ბნელი ლორდები და თქმულებები ჯედაებზე: სითების ომი.

იხილეთ აგრეთვე[]

  • უწყვეტობაში ფანონის ელემენტების სია
სხვა ენებზე