ეს სტატია აღწერს აღნიშნული თემის კანონიკურ ვერსიას.  დააწკაპუნეთ აქ, რათა მოხვდეთ ჰოლოპედიაში წარმოდგენილ თემის ლეგენდარულ ვერსიაზე. 

ყურსასმენები წარმოადგენდნენ დამაკავშირებელი მოწყობილობის ტიპს, რომელსაც მსურველი თავზე იმაგრებდა. მისი მეშვეობით შეიძლებოდა ყურსასმენების მქონე სხვა პირთან ხელით შეხების გარეშე დაკავშირება. მოწყობილობას ძირითადად იყენებდნენ პილოტები ან კოსმოსური ხომალდების ეკიპაჟების წევრები. ყურსასმენები შეიცავდნენ ერთი ან ორი ყურისთვის განკუთვნილ ხმის გადმომცემ კომპონენტს, თუმცა არსებობდა უფრო მეტი რაოდენობის ყურისთვის გათვლილი მოდელებიც.

თითქმის ყველა ჯედაი ყურსასმენებს იყენებდა სხვა პილოტებთან ან ასტრომექანიკოს დროიდებთან დასაკავშირებლად (მაგალითია ობი-ვან კენობი, რომელსაც ყურსასმენები დამაგრებული ჰქონდა ჯენგო ფეტთან პლანეტა ჯეონოსისიორბიტაზე შეტაკებისას[2]).

იმპერიის შემადგენლობის წევრები, მაგალითად, ენსინი კოლი, ტაქტიკური ოფიცერი "იმპერიული" კლასის ვარსკვლავურ გამანადგურებელ "ულტიმატუმზე", ყურსასმენებს ატარებდნენ ხომალდის ბოგაზე ყოფნისას.[1]

Holocronlogo1.png ეს სია არასრულია. შეგიძლიათ პროექტს დაეხმაროთ მისი განვრცობით.

არაკანონიკური გამოჩენები[edit | edit source]

წყაროები[edit | edit source]

სხვა ენები