სხვა მნიშვნელობებისთვის იხილეთ ვარსკვლავური ნათება (მრავალმნიშვნელოვანი).

შუქურა "ვარსკვლავური ნათება",[4] იგივე სადგური "ვარსკვლავური ნათება",[9] იყო კოსმოსური სადგური, აგებული აყვავებული რესპუბლიკის ეპოქაში, განლაგებული გარე რკალის ტერიტორიებში, რეგიონის უცნობ ზონებთან. სადგურის მასშტაბები ისეთივე დიდი იყო, როგორც მის აგებაზე დაჯარჯული ძალა და თანხები. ვინაიდან იმ დროს რეგიონში ნავიგაცია სირთულეს წარმოადგენდა,[1] "ვარსკვლავური ნათება", გაშვებული იავინის ბრძოლამდე 232 წელს,[5] ასრულებდა შუქურის ფუნქციას და მოგზაურებს გზამკვლევ სიგნალებს უგზავნიდა. გავიდა მრავალი წელიწადი[1] და იავინის ბრძოლიდან 3 წელს[10] ამბოხებულთა ალიანსიმეთაურმა გრეკმა სადგურის სახელის შთაგონებით შეიმუშავა ოპერაცია "ვარსკვლავური ნათება", გეგმა, რომლის მეშვეობით ალიანსის ფლოტი ჰოთის ბრძოლის შემდეგ უნდა შეკრებილიყო.[1]

კადრს მიღმა[edit | edit source]

შუქურა "ვარსკვლავური ნათება" შეიქმნა პროექტისთვის ვარსკვლავური ომები: აყვავებული რესპუბლიკა.[11] სადგური პირველად ირიბად არის ნახსენები კომიქსში ვარსკვლავური ომები 2 (ტექსტის ავტორია ჩარლზ სოული, გამომცემელი — Marvel Comics[1][12]), ხოლო სახელწოდება ცნობილი გახდა პროექტის 2020 წლის 24 თებერვალს ოფიციალური წარდგენისას.[11]

წყაროები[edit | edit source]

  1. 1.0 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 ვარსკვლავური ომები 2
  2. აყვავებული რესპუბლიკა: ჯედაების დიდი გადარჩენა
  3. 3.0 3.1 3.2 აყვავებული რესპუბლიკა: უფასო ციფრული სემპლერი
  4. 4.0 4.1 4.2 4.3 4.4 აყვავებული რესპუბლიკა: ჯედაების ნათება
  5. 5.0 5.1 ვარსკვლავური ომების წიგნი უთითებს, რომ შუქურა "ვარსკვლავური ნათება" გაუშვეს ახალ იმედამდე 232 წლით ადრე. ეს იგივეა, რაც 232 იბ, როგორც უთითებს ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი.
  6. 6.0 6.1 აყვავებული რესპუბლიკა 1
  7. StarWars-DatabankII.png კივ ტრენისი Databank-ში (შენახული ვერსიის ბმული)
  8. SWInsider.png ვარსკვლავური ნათება: ერთად წავიდეთ: პირველი ნაწილიStar Wars Insider 199
  9. ვარსკვლავური ომების წიგნი
  10. კომიქსში ვარსკვლავური ომები 2 მოვლენები ვითარდება იმპერიის საპასუხო დარტყმაში აღწერილი უკანასკნელი მოვლენების პარალელურად და მათ შემდგომ. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ იმპერიის საპასუხო დარტყმის მოვლენები ვითარდება იავინის ბრძოლიდან 3 წლის შემდეგ, ამიტომ ამ გამოშვების მოვლენების განვითარების დროც იგივეა.
  11. 11.0 11.1 StarWars.com 5 რამ, რაც შევიტყვეთ აყვავებული რესპუბლიკის შესახებ StarWars.com-ზე (შენახული ვერსიის ბმული)
  12. MarvelLogo.svg ვარსკვლავური ომები (2020) #2 Marvel Comics-ის ოფიციალურ საიტზე (არქივის ბმული)