შუ-ტორუნი ცოცხლობს არის მინიკომიქსი, რომლის ავტორია კირონ გილენი, ხოლო მხატვარი — ჯუზეპე კამუნკოლი. იგი გამოქვეყნდა გამოშვების ვარსკვლავური ომები 50 დამატებითი მოთხრობის სახით, 2018 წლის 4 ივლისს.

სიუჟეტის შეჯამება[edit | edit source]

შუ-ტორუნი ცოცხლობს
საზარელი სიკვდილის ვარსკვლავის ზეიარაღი განადგურებულია ლუკ სკაიუოკერის და გმირული ამბოხებულთა ალიანსის მიერ.

ბოროტი გალაქტიკური იმპერიის ყველაზე საშიშ სამართალდამცავს, დართ ვეიდერს, ევალება, ამოძირკვოს ამბოხებულები და აღადგინოს წესრიგი გალაქტიკაში.

მაგრამ რაც უფრო მეტად მარცხდებიან ვეიდერი და იმპერიელები, მით უფრო საშიშები ხდებიან ამბოხებულები....

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[edit | edit source]

  1. დოქტორი აფრა 2 შეიცავს მოგონებებს 18 წლით ადრე განვითარებულ მოვლენაზე — ჩელი ლონა აფრა მამას ეუბნება, რომ დედა დაიღუპა. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ გალაქტიკური იმპერია დაარსდა იავინის ბრძოლამდე 19 წლით ადრე. დოქტორი აფრა 32 უთითებს, რომ ლონა აფრამ თრინიტიკის მეორე მთვარე ჩელისთან ერთად დატოვა ჯერ კიდევ იმპერიის არსებობის პერიოდში და რომ მათ პლანეტაზე ლონას დაღუპვამდე ორი წელი იცხოვრეს. ეს ნიშნავს, რომ ლონა დაიღუპა 17 წლამდე (იავინის ბრძოლამდე) ან, შესაძლოა, ოდნავ მოგვიანებით. დევიტს დრევენი დაიღუპა მაკო-ტას კოსმოსურ დოკებზე თავდასხმისას. ეს მოვლენა, როგორც უთითებს სრული ვარსკვლავური ომები: ახალი გამოცემა, განვითარდა სიკვდილის ვარსკვლავის ნახაზების მოპარვის გეგმის განხორციელებიდან ერთი წლის შემდეგ. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ ეს მოპარვა განხორციელდა იავინის ბრძოლამდე 0 წელს, ამრიგად თავდასხმა მოხდა შემდეგ, 1 წელს. კომიქს დოქტორი აფრა 2-ის სიუჟეტი მიმდინარეობს ვარსკვლავური ომები 30-ის (0 იბშ) და ვარსკვლავური ომები 50-ის შუალედში. იგი ვერ განვითარდებოდა იავინის მოვლენებამდე 0 წელს, ვინაიდან ლონა დაიღუპა 18 წელს. იმ შემთხვევაში, თუ კომიქსის მოვლენების მოქმედება განვითარდებოდა იავინის ბრძოლიდან 1 წელს, ლონა დაიღუპება 17 წელს. აშკარაა, რომ ზუსტი თარიღია 1 იბ.
სხვა ენები