ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

"ჩვენი გაერთიანებული ძალა შედეგს გამოიღებს. მანდალორი თქვენი იქნება, ხოლო კენობი, ეს ვითომ სითი დუკუ და ყველა ჩვენი მტერი...დაემხობა."
―მოლის და პრე ვიზლას საუბრიდან[წყარო]

ჩრდილების კოლექტივი იყო დიდი კრიმინალური გაერთიანება და სითების ორდენის მოწინააღმდეგე კლონთა ომების პერიოდში. იგი ჩამოყალიბდა სითი ლორდის, დართ მოლის მიერ. ნაწილობრივ ჩამოყალიბებული დედა ტელზინის მითიტებით, იგი მიზნად ისახავდა როგორც სითების ბნელი ლორდის, დართ სიდიუსის დამხობას, ისევე მასთან გალაქტიკაში ძალაუფლებისთვის ბრძოლას. გარდა ამისა, მისთვის მნიშვნელოვანი იყო დამოუკიდებელი სისტემების კონფედერაციის და გალაქტიკური რესპუბლიკის დამხობა. ომის დროს მოლმა ძალაუფლებისთვის გააერთიანა სიკვდილის მზირები, შავი მზე, პაიკების სინდიკატი, ჰატების კლანი და ღამის ძმები.

მოლის მიერ ჩრდილების კოლექტივის მართვას მოჰყვა მანდალორის დაპყრობა. მართალია, სითის მოკავშირე, პრე ვიზლა მხოლოდ მშობლიური პლანეტის დაბრუნებას აპირებდა, მოლის გეგმაში შედიოდა მანდალორისადმი დაქვემდებარებულ პლანეტებზე გავლენის მოხდენა და ყოფილ მასწავლებელზე, დართ სიდიუსზე შურისძიება. ეს ალიანსი დაიშალა მაში, როდესაც ვიზლამ მოლს უღალატა. სითმა იგი მოგვიანებით ორთაბრძოლისას დაამარცხა, თავი მოჰკვეთა და მანდალორი დაიმონა. თუმცა, შექმნილმა ალიანსმა დაიწყო დაშლა მას შემდეგ, რაც იგი ჰატებმა დატოვეს, ხოლო პაიკები და შავი მზე დამოუკიდებელი სისტემების კონფედერაციასთან ჭიდილში დამარცხდნენ. მოლს მანდალორი გამოეცალა მას შემდეგ, რაც რესპუბლიკამ პლანეტა ალყაში მოაქცა. პაიკები და შავი მზე მოგვიანებით დაბრუნდნენ, ჩრდილების კოლექტივის და მოლის ამბიციების მემკვიდრე ალისფერ გარიჟრაჟთან ერთად. ეს მოხდა უკვე კლონთა ომების დასრულებისა და გალაქტიკური იმპერიის აღზევების შემდეგ.

გამოჩენები[]

არაკანონიკური გამოჩენები[]

წყაროები[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.00 1.01 1.02 1.03 1.04 1.05 1.06 1.07 1.08 1.09 1.10 TCW mini logo.jpg ვარსკვლავური ომები: კლონთა ომებიამაღლება
  2. 2.0 2.1 ვარსკვლავური ომები: სრული ვიზუალური ლექსიკონი, ახალი გამოცემა
  3. 3.0 3.1 TCW mini logo.jpg ვარსკვლავური ომები: კლონთა ომებიუკანონო
  4. 4.0 4.1 4.2 დართ მოლი — დათომირის ვაჟი 2
  5. 5.0 5.1 5.2 5.3 TCW mini logo.jpg ვარსკვლავური ომები: კლონთა ომებიფარული მოტივები
  6. TCW mini logo.jpg ვარსკვლავური ომები: კლონთა ომებიკვლავ ერთად
  7. StarWars-DatabankII.png მანდალორელი სუპერკომანდო Databank-ში (არქივის ბმული)
  8. დართ მოლი — დათომირის ვაჟი 1
  9. დართ მოლი — დათომირის ვაჟი 3
  10. 10.0 10.1 დართ მოლი — დათომირის ვაჟი 4
  11. StarWarsKids.jpg პაიკების სინდიკატი Star Wars Kids-ის YouTube-ის ოფიციალურ არხზე (არქივის ბმული)
  12. სრული ვარსკვლავური ომები: ახალი გამოცემა

ბმულები[]

Advertisement