ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია
ეს სტატია აღწერს აღნიშნული თემის კანონიკურ ვერსიას.  დააწკაპუნეთ აქ, რათა მოხვდეთ ჰოლოპედიაში წარმოდგენილ თემის ლეგენდების ვერსიაზე. 

ჩუბაკა ან უბრალოდ ჩუი, იყო მეომარი ვუკი, კონტრაბანდისტი, რესპუბლიკის აღდგენის ალიანსის და წინააღმდეგობის წევრი. საბრძოლო მოქმედებებში მონაწილეობდა ჯერ კიდევ კლონთა ომებიდან მოყოლებული. აგრეთვე გამოირჩეოდა გალაქტიკურ სამოქალაქო ომში აქტიურობით. მოგვიანებით სხვებთან ერთად ჩაება გალაქტიკურ იმპერიასთან და პირველ ორდენთან საომარ მოქმედებებში.

დაიბადა პლანეტა კაშიიიკზე. კლონთა ომების დროს იგი ტრანდოშანმა მონათმფლობელებმა დაიჭირეს და გამოკეტეს საპყრობილეში ვასსკაზე, თუმცა ვუკი ასოკა ტანოს დახმარებით გათავისუფლდა. მოგვიანებით, კაშიიიკის ბრძოლისას, წინ მიუძღოდა ვუკიების ლაშქარს. სწორედ ჩუბაკას დახმარებით იოდამ შეძლო გაქცევა პალპატინის მიერ ბრძანება 66-ის გაცემის შემდეგ.

გალაქტიკური იმპერიის ეპოქაში ჩუბაკა დაუმეგობრდა ჰან სოლოს და კონტრაბანდისტობით დაკავდა. მოგვიანებით შეუერთდა ამბოხებულთა ალიანსს, ხოლო იმპერიის დამხობის შემდეგ — წინააღმდეგობას, რომელიც დაუპირისპირდა პირველ ორდენს.

გამოჩენები[]

არაკანონიკური გამოჩენები[]

ჩუბაკას შემოკლებული ბლასტერი SX-21, რომელსაც ჰან სოლოსთან მოგზაურობისას იყენებდა.

შენიშვნები და სქოლიო[]

Advertisement