ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია
ეს სტატია აღწერს აღნიშნული თემის კანონიკურ ვერსიას.  დააწკაპუნეთ აქ, რათა მოხვდეთ ჰოლოპედიაში წარმოდგენილ თემის ლეგენდების ვერსიაზე. 

წამი იყო დრო მცირე მონაკვეთის საზომი ერთეული.[1] იავინის ბრძოლამდე დაახლოებით 232 წელს[2], როდესაც ქარიშხლის მაცნე კასავ მილიკო აპირებდა მცირე ხნით შესვენებას და ნიჰილთა გამარჯვების აღნიშვნას, ნიჰილთა თვალი, მარქიონ რო, ვიკუეის რამდენიმე წამის განმავლობაში აკვირდებოდა.[3]

როდესაც ზერ ლეონისი და ნაჟროს ოლეგი ლოთალზე უკანონო საქმიანობის აღკვეთას ცდილობდნენ, ოლეგი შენობის ზარს ხუთი წამის განმავლობაში რეკავდა, შიგნით მყოფს კი გამოსასვლელად სამოცი წამი მისცა.[4] როდესაც დრასილ ბეფორინი და ლუკ სკაიუოკერი იმპერიული უსაფრთხოების ბიუროაგენტებს გაურბოდნენ, ბეფორინმა აღნიშნა, რომ სკაიუოკერის დაღუპვის შანსები მიწისქვეშ ყოფნისას უფრო იზრდებოდა.[5]

გამოჩენები[]

წყაროები[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. SWInsider.png ვარსკვლავური ნათება: დამალული საფრთხეStar Wars Insider 203204
  2. როგორც ჩანს წიგნიდან ვარსკვლავური ომების წიგნი, შუქურა „ვარსკვლავური ნათება“ გაუშვეს ახალი იმედის მოვლენებამდე 232 წლით ადრე. ეს იგივეა, რაც დათარიღების სისტემა, რომელსაც იყენებს ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი. დიდებული რესპუბლიკა: ჯედაების ნათება აღწერს შუქურა „ვარსკვლავური ნათების“ გაშვებას, რაც ნიშნავს, რომ რომანის მოვლენებიც დაახლოებით ამავე დროს ვითარდება.
  3. დიდებული რესპუბლიკა: ჯედაების ნათება
  4. იმპერიის მსახურები: იმპერიული სამართლიანობა
  5. ჯედაების მემკვიდრე

სხვა ენებზე

Advertisement