ამ სტატიაში ან გვერდზე აღწერილია რომანების სერია. იხილეთ აგრეთვე პადავანის რანგი.

ჯედაის შეგირდი არის Scholastic-ის მიერ გამოცემული ჯუდ უოტსონის საბავშვო რომანების სერია (გარდა პირველი წიგნის, რომლის ავტორია დეივ ვულვერტონი). მათი მთავარი გმირები არიან კუაი-გონ ჯინი და ობი-ვან კენობი. რომანებში აღწერილია ფარულ საფრთხემდე განვითარებული მოვლენები. ყოველი ტომის უკანა მხარეს გამოტანილია წარწერა "სიმშვიდე და არა სიბრაზე. ღირსება და არა ზიზღი. ძალა და არა შიში".

წიგნები[edit | edit source]

სპეციალური გამოცემები[edit | edit source]

ძალის აღზევება[edit | edit source]

ძალის აღზევება არის სერიის ერთადერთი წიგნი, დაწერილი დეივ ვულვერტონის მიერ. მასში კუაი-გონი ოვი-ვანის პადავანად აყვანისგან თავს იკავებს. ერთად ისინი ებრძვიან ჰატებს და მათ დამქაშებს.

ბნელი მეტოქე[edit | edit source]

რომანში ბნელი მეტოქე პირველად ჩნდება მთავარი უარყოფითი გმირი — ქსანატოსი, ჯინის ყოფილი შეგირდი. იგი სამთამადნო კომპანიის ხელმძღვანელია და პლანეტაზე ძვირფას ნივთიერებას ეძებს. ობი-ვანი ამ წიგნში ჯინის შეგირდი ხდება.

ფარული წარსული და გვირგვინის ნიშანი[edit | edit source]

რომანში ფარული წარსული კუაი-გონი და ობი-ვანი ერთიანდებიან წვრილ დამნაშავეებთან, რათა შეაჩერონ სახელმწიფო გადატრიალება. პრინცი ბეჯუ ჩართულია ამ შეთქმულებაში. გვირგვინის ნიშანში კუაი-გონი და ობი-ვანი მიემგზავრებიან ბეჯუს მშობლიურ პლანეტა გალაზე, სადაც აკვირდებიან ახალი მმართველის არჩევას. თუმცა, კუაი-გონი დედოფლის კიდევ ერთ შვილს ეძებს, ობი-ვანი კი ცდილობს, დაადგინოს, რატომ არის დედოფალი ასე შეუძლოდ.

ბიბლიოგრაფია[edit | edit source]

ჯედაის შეგირდი
ძალის აღზევება · ბნელი მეტოქე · ფარული წარსული · გვირგვინის ნიშანი · მკვდართა მცველები · გაურკვეველი გზა · ალყაშემორტყმული ტაძარი · მისაგებლის დღე · ბრძოლა სიმართლისთვის · დამსხვრეული მშვიდობა · ულმობელი მონადირე · ბოროტი ექსპერიმენტი · სახიფათო გადარჩენა · შემაერთებელი კავშირი · იმედის აღსასრული · შურისძიებისკენ მოწოდება · ერთადერთი მოწმე · შიდა საშიშროება · თაღლითობები · მიმდევარნი
რედ.