ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

ჯენა, ყოფილი TZ-1719, იყო ქალი კეფ-ბირიდან. იგი იყო თავისუფლებისთვის მრისხანე და პრინციპული მეომარი, რომელიც მსახურობდა პირველი ორდენიმოიერიშეთა რიგებში. ჯარიდან გაქცევის შემდეგ[3], პირველი ორდენის და წინააღმდეგობის ომის პერიოდში, ოკეანეებიან პლანეტა კეფ-ბირზე მეთაურობდა ამაყი და კეთილშობილი მეომრების ტომს. მოგვიანებით ჯენა გახდა წინააღმდეგობის მოკავშირე. ბრძოლისას იყენებდა ენერგომშვილდს და ზოგადად მშვილდის გამოყენებაში ბადალი არ ჰყავდა. აგრეთვე გამოირჩეოდა და ცნობილი იყო ათლეტური აღნაგობით.[1]

კადრს მიღმა[]

ჯენას პერსონაჟი შეიქმნა ფილმისთვის ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი IX: სკაიუოკერის აღზევება. მის როლს ასრულებს ნაომი ეკი.[4]

გამოჩენები[]

არაკანონიკური გამოჩენები[]

წყაროები[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.0 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 1.7 სრული ვარსკვლავური ომები: ახალი გამოცემა
  2. ვარსკვლავური ომები: სკაიუოკერის აღზევება: ვიზუალური ლექსიკონი უთითებს, რომ სკაიუოკერის აღზევების დროს ჯენა 20 წელს გადაცილებული იყო. ფილმის მოვლენები ვითარდება ჰოსნიანის კატაკლიზმიდან ერთი წლის შემდეგ. ვინაიდან ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ ჰოსნიანის კატაკლიზმი მოხდა იავინის ბრძოლიდან 34 წელს, ვასკვნით, რომ ჯენას დაბადების პერიოდია დაახლოებით. 12 იბშ15 იბშ.
  3. 3.0 3.1 3.2 3.3 ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი IX: სკაიუოკერის აღზევება
  4. SWYTlogo.png ვარსკვლავური ომების IX ეპიზოდის პანელი | Star Wars Celebration Chicago 2019 ვარსკვლავური ომების YouTube-ის ოფიციალურ არხზე (შენახული ვერსიის ბმული)
Advertisement