ჯილდოზე მონადირეები 1 არის პირველი გამოშვება კომიქსების სერიიდან ვარსკვლავური ომები: ჯილდოზე მონადირეები. მისი ტექსტის ავტორია ითენ საკსი, ხოლო მხატვარი — პაოლო ვილანელი. გამოშვება გამოიცა Marvel Comics-ის მიერ, 2020 წლის 11 მარტს[1].

შეჯამება გამომცემლობისგან[edit | edit source]

ველენსის პირველი გამოჩენები, აგრეთვე...არასოდეს უღალატო ჯილდოზე მონადირეს — განსაკუთრებით მაშინ, როდესაც იგი ბობა ფეტია! წლების წინ ველენსმა და ჯილდოზე სხვა მონადირეებმა, ბოსსკმა და ბობა ფეტმა, წამოიწყეს მისია, რომელიც ვერ წარიმართა, მას შემდეგ, რაც ველენსის მასწავლებელმა, ნაკანო ლეშმა, მათ უღალატა. ველენსის რაზმი რის ვაი-ვაგლახით გადარჩა. იგი არასოდეს ფიქრობდა, რომ ძველ დამრიგებელს ოდესმე კვლავ შეხვდებოდა...სანამ ლეში, იდუმალ ვითარებაში, კვლავ გამოჩნდებოდა. გალაქტიკაში ყოველ ჯილდოზე მონადირეს სურს, მიიღოს საკუთარი ლუკმა და ველენსს აკვიატებული აქვს მონაგების მიღება. საკუთარი ანგარიშები აქვს — ისევე, როგორც ბობა ფეტს! ითენ საკსი ('ბებერი ქორისთვალი' და 'გალაქტიკის ზღვარი') და პაოლო ვილანელი ('ვეიდერი: ბნელი ხილვები' და 'ჯედაები: დაცემული ორდენი — ბნელი ტაძარი') ერთად გიამბობენ ჯილდოზე მონადირეთა თავგადასავალზე, რომელსაც მარტისთვის ელოდით!

სიუჟეტის შეჯამება[edit | edit source]

ყველაზე დაუნდობელნი გალაქტიკაში
ნაწილი 1
კორელიის აჩრდილები
ამბოხებულთა ალიანსი ჰოთის ბრძოლის შემდეგ არ დამარცხებულა. იმპერია გაორმაგებული ძალისხმევით ცდილობს, გაანადგუროს თავისუფლების მიმობნეული მებრძოლები.

სანამ სამოქალაქო ომი გალაქტიკას იპყრობს, დამნაშავეთა სამყარო აყვავების გზაზეა. კონტრაბანდისტები, დაქირავებული მეომრები და ქურდები ემსახურებიან კრიმინალურ სინდიკატებს და კარტელებს, რომლებიც ერთმანეთს ეჯიბრებიან გავლენის, ტერიტორიების თუ სარგებელის მოსაპოვებლად.

გამოცდილი და ულმობელი ჯილდოზე მონადირეები — გალაქტიკის ყველაზე საზარელ მკვლელთა წარმომადგენლები — დაეხეტებიან სისტემებში, რათა დაიჭირონ ძებნილი დამნაშავეები ყველაზე დიდი გასამრჯელოს სანაცვლოდ. მათგან სამი — ველენსი, ბოსსკი და ბობა ფეტი — ყველაზე საუკეთესოთა სახელს ატარებენ. და ერთმანეთთან წარსული აკავშირებთ — რომელიც სახიფათო შეტაკებამდე მიიყვანს.

მედია[edit | edit source]

გამოცემები[edit | edit source]

გარეკანების გალერეა

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

არსებები (დაბრუნება ↑)

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[edit | edit source]

ბიბლიოგრაფია[edit | edit source]

  1. 1.0 1.1 1.2 MarvelLogo.svg ვარსკვლავური ომები: ჯილდოზე მონადირეები (2020) #1 Marvel Comics-ის ოფიციალურ საიტზე (არქივის ბმული)
  2. გამოშვებაში მოთხრობილი მოვლენები ვითარდება ჰოთის ბრძოლის შემდეგ. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ ეს ბრძოლა ჰოხდა იავინის ბრძოლიდან 3 წელს. ამიტომ გამოშვების მოვლენები ამავე წელს უნდა ვითარდებოდეს.
  3. ვარსკვლავური ომები: ჯილდოზე მონადირეები #1 გარეკანი H მეორე ტირაჟის გარეკანის ვარიანტი. Midtown Comics. Midtown Comics. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო August 8, 2020.
  4. ვარსკვლავური ომები: ჯილდოზე მონადირეები #1 გარეკანი I მესამე ტირაჟის გარეკანის ვარიანტი. Midtown Comics. Midtown Comics. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო October 12, 2020.

ბმულები[edit | edit source]

ვარსკვლავური ომები: ჯილდოზე მონადირეები
ყველაზე დაუნდობელნი გალაქტიკაში 1 · 2 · 3 · 4 · 5
სამიზნე: ველენსი 6 · 7
ტერმინუსის გამოწვევა 8 · 9 · 10
დიდი ნადირობა მალასტარზე 11
ჯილდოზე მონადირეთა ომი 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2 · 3
რედ.