ჯილდოზე მონადირეები 2 არის მეორე გამოშვება კომიქსების სერიიდან ვარსკვლავური ომები: ჯილდოზე მონადირეები. მისი ტექსტის ავტორი იქნება ითენ საკსი, ხოლო მხატვარი — პაოლო ვილანელი. გამოშვება Marvel Comics-მა გამოსცა 2020 წლის 25 მარტს[1].

შეჯამება გამომცემლობისგან[edit | edit source]

ჯილდოზე მონადირეთა პირველი სისხლის ღვრა! ჯილდოზე მონადირე კიბორგი ველენსი არაფერს შეუშინდება, რათა იპოვოს ძველი დამრიგებელი ნაკანო ლეში, წლების წინ მისი გესლიანი ღალატის შემდეგ. მაგრამ ჯილდოზე სხვა მონადირეები იწყებენ დავალების შესრულებას მას შემდეგ, რაც სასტიკმა კრიმინალურმა ლორდმა დარტყმა მიაყენა. ყოველს აქვს მიზეზი, იპოვოს მოღალატე ნაუტოლანი. ბოსსკი, ბობა ფეტი და მრავალი ახალი მკვლელი ლეშის ცხელ კვალს გაუდგნენ. შეძლებს ველენსი, მათზე უფრო ადრე იპოვოს იგი? და რამ აიძულა ლეში, სიტყვა გაეტეხა და მეგობარი მონადირეებისთვის ეღალატა? ჭეშმარიტება შეაზანზარებს გალაქტიკაში დამნაშავეთა სამყაროს საძირკველს!

სიუჟეტის შეჯამება[edit | edit source]

ყველაზე დაუნდობელნი გალაქტიკაში
ნაწილი 2
სინდიკატების უბედურება
წლების წინ ჯილდოზე მონადირეთა რაზმი გაიხლიჩა მას შემდეგ, რაც მათივე კლიენტის, მგოდებელის კივილის სინდიკატის მემკვიდრის მოკვლით მათ უღალატა მეთაურმა ნაკანო ლეშმა. რაზმის წევრები იყვნენ ლეში, მისი კიბორგი პროტეჟე ველენსი, ადამიანი სახელად ტ'ონგორი, ტრანდოშანი ბოსსკი და ბობა ფეტი.

მგოდებელის კივილი და მისი მოწინააღმდეგე კორგანიზაცია, უტეხი კლანი, იმ დროიდან ერთმანეთს ებრძვიან. ლეში ახლახანს იდუმალ გარემოებებში კვლავ დაბრუნდა, გალაქტიკას კი მისი დანაშაული არ დავიწყებია.

ველენსს, ტ'ონგორის და ტ'ონგას, ბოსსკს და ფეტს მასთან საკუთარი ანგარიშები აქვთ გასასწორებელი. რბოლა ნაკანო ლეშის საძიებლად დაიწყო....

მედია[edit | edit source]

გამოცემები[edit | edit source]

გარეკანების გალერეა[edit | edit source]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

შეტანილია კრებულებში[edit | edit source]

ბიბლიოგრაფია[edit | edit source]

ბმულები[edit | edit source]

ვარსკვლავური ომები: ჯილდოზე მონადირეები
ყველაზე დაუნდობელნი გალაქტიკაში 1 · 2 · 3 · 4 · 5
სამიზნე: ველენსი 6 · 7
ტერმინუსის გამოწვევა 8 · 9 · 10
დიდი ნადირობა მალასტარზე 11
ჯილდოზე მონადირეთა ომი 12 · 13 · 14
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2 · 3
რედ.