ჯილდოზე მონადირეები 3 არის მესამე გამოშვება კომიქსების სერიიდან ვარსკვლავური ომები: ჯილდოზე მონადირეები. მისი ტექსტის ავტორი იქნება ითენ საკსი, ხოლო მხატვარი — პაოლო ვილანელი. გამოშვება Marvel Comics-ს უნდა გამოეცა 2020 წლის 8 აპრილს, მაგრამ COVID-19-ის პანდემიის გამო გადადო[4]. კომპანიამ განაცხადა, რომ გამოცემას განაახლებდა 27 მაისს. კომიქსი საბოლოოდ გაყიდვაში გამოვიდა 24 ივნისს.[2]

შეჯამება გამომცემლობისგან[edit | edit source]

სასიკვდილო დუელი...როგორც ანგარიშის პატრონი ინებებს! ბოსსკი ველენსს საბოლოო მძიმე ბრძოლაში ხვდება...და, როდესაც მტვერი გაიფანტება, დარჩება ჯილდოზე მხოლოდ ერთი მონადირე. იდუმალი ნაკანო ლეში, როგორც იქნა, ჩნდება და ქმნის გალაქტიკის ორი ყველაზე ძლიერი კრიმინალური სინდიკატის ომში დამნაშავეთა სამყაროს ჩათრევის საშიშროებას. ჯილდოზე ყოველი მონადირე — მათ შორის, საზარელი ბობა ფეტიც — ლეშზე ნადირობს. მაგრამ სინამდვილეში რატომ ეძებს ფეტი ამ მსხვერპლს? გასამრჯელოს თუ...შურისძიების გამო?! რა გადახდათ სინამდვილეში ბობას, ველენსს და ლეშს ამ უბედური მისიის შესრულებისას, მრავალი წლის წინ...?

სიუჟეტის შეჯამება[edit | edit source]

ყველაზე დაუნდობელნი გალაქტიკაში
ნაწილი 3
დამთვლელის განკარგულებით
ნაკანო ლეშმა ჯილდოზე მონადირეთა საკუთარ რაზმს უღალატა მათივე კლიენტის — მგოდებელის კივილის სინდიკატის მემკვიდრის მოკვლით — რასაც მოჰყვა ომი მგოდებელის კივილსა და მოწინააღმდეგე უტეხ კლანს შორის.

წლების შემდეგ ლეში დაბრუნდა და მასზე დაწესებულმა ჯილდომ მიიზიდა მონადირეთა ურდოები — სადაც ასევე შედიან მისი ყოფილი რაზმის დარჩენილი წევრები: ტრანდოშანი ბოსსკი, ბობა ფეტი, ადამიანი ტ'ონგა, რომლის ძმა ტ'ონგორი ლეშის ქმედებებს შეეწირა და მისი კიბორგი პროტეჟე ველენსი, რომელმაც მიაგნო ლეშის მიერ მშობლების სამარხში დამალულ კოორდინატებს.

ველენსის დროიდისთვის ცნობილია ლეშის ადგილსამყოფელი....და ველენსის ყოფილი თანარაზმელი ბოსსკი მის განადგურებას არ მოერიდება, რათა ისინი მოიპოვოს!

მედია[edit | edit source]

გამოცემები[edit | edit source]

გარეკანების გალერეა[edit | edit source]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

არსებები (დაბრუნება ↑)

დროიდები (დაბრუნება ↑)

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[edit | edit source]

ბმულები[edit | edit source]

ვარსკვლავური ომები: ჯილდოზე მონადირეები
ყველაზე დაუნდობელნი გალაქტიკაში 1 · 2 · 3 · 4 · 5
სამიზნე: ველენსი 6 · 7
ტერმინუსის გამოწვევა 8 · 9 · 10
დიდი ნადირობა მალასტარზე 11
ჯილდოზე მონადირეთა ომი 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2 · 3
რედ.