ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

ჯილდოზე მონადირეები 4 არის მეოთხე გამოშვება კომიქსების სერიიდან ვარსკვლავური ომები: ჯილდოზე მონადირეები. მისი ტექსტის ავტორია ითენ საკსი, ხოლო მხატვარი — პაოლო ვილანელი. Marvel Comics-მა გამოშვება გამოსცა 2020 წლის 19 აგვისტო[2].

დანაშაულები, რომელთა უარყოფა შეუძლებელია. ბლასტერით, რომელიც ზურგისკენ აქვს მომართული, ჯილდოზე მონადირე კიბორგი ველენსი უახლოვდება ნაკანო ლეშს, დამრიგებელს, რომელმაც მრავალი წლის წინ მიატოვა. მაგრამ რა საიდუმლოს მალავს ლეში იმ საბედისწერო, განწირული მისიის დროიდან, რომელმაც აიძულა, მთელი რაზმისთვის ეღალატა? ეს პასუხები მასთან ერთად გაქრება, თუკი შურისძიებით სავსე ბობა ფეტი პირველი მიაგნებს.

სიუჟეტის შეჯამება[]

ყველაზე დაუნდობელნი გალაქტიკაში
ნაწილი 4
მონადირის ამბოხება
ნაკანო ლეშმა ჯილდოზე მონადირეთა საკუთარ რაზმს უღალატა მათივე კლიენტის — მგოდებელის კივილის სინდიკატის მემკვიდრის მოკვლით — რასაც მოჰყვა ომი მგოდებელის კივილსა და მოწინააღმდეგე უტეხ კლანს შორის.

წლების შემდეგ ლეში დაბრუნდა და მასზე დაწესებულმა ჯილდომ მიიზიდა მონადირეთა ურდოები — სადაც ასევე შედიან მისი ყოფილი რაზმის დარჩენილი წევრები: ტრანდოშანი ბოსსკი, ბობა ფეტი, ადამიანი ტ'ონგა, რომლის ძმა ტ'ონგორი ლეშის ქმედებებს შეეწირა და მისი კიბორგი პროტეჟე ველენსი.

მას შემდეგ, რაც ველენსის დროიდმა მოიპოვა ნანგრევების პლანეტა გალმერაზე ლეშის ადგილსამყოფელის შესაძლო კოორდინატები, ბოსსკი მას თავს დაესხა! მართალია, ველენსი ძლივს გადაურჩა ტრანდოშანს, ახალმა სირთულეებმა არ დააყოვნეს. თისპიასელი მონადირე ურისი ველენსის დროიდთან ერთად გაიქცა, ხოლო ტუნგამ ველენსი მიიმწყვდია....

მედია[]

გამოცემები[]

  • UPC 759606096022; 19 აგვისტო, 2020; Marvel Comics; პირველი ტირაჟი[1]
    • 00411; გარეკანი A; ლი ბერმეიო
    • 00421; გარეკანი B; კრის სპრაუზი, კარლ სტორი და ნირაჟ მენონი

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

შეტანილია კრებულებში[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.0 1.1 MarvelLogo.svg ვარსკვლავური ომები: ჯილდოზე მონადირეები (2020) #4 Marvel Comics-ის ოფიციალურ საიტზე (შენახული ვერსიის ბმული)
  2. 2.0 2.1 MARVEL COMICS AUGUST 2020 Solicitations (2020-05-21). Newsarama.com. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო May 29, 2020.
  3. კომიქსში მოქმედება ვითარდება იმპერიის საპასუხო დარტყმის და ჯედაის დაბრუნების შუალედში. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი განსაზღვრავს, რომ ამ ფილმების მოვლენათა განვითარების დროა 3 იბშ და 4 იბშ.
Bounty Hunters logo.png
ყველაზე დაუნდობელნი გალაქტიკაში 1 · 2 · 3 · 4 · 5
სამიზნე: ველენსი 6 · 7
ტერმინუსის გამოწვევა 8 · 9 · 10
დიდი ნადირობა მალასტარზე 11
ჯილდოზე მონადირეთა ომი 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17
18 · 19
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2 · 3
რედ.
Advertisement