ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

ჯილდოზე მონადირეები 5 არის მეხუთე გამოშვება კომიქსების სერიიდან ვარსკვლავური ომები: ჯილდოზე მონადირეები. მისი ტექსტის ავტორია ითენ საკსი, ხოლო მხატვარი — პაოლო ვილანელი. Marvel Comics-მა გამოშვება გამოსცა 2020 წლის 23 სექტემბერს.

ჯილდოზე მონადირეთა ბრძოლა! მხოლოდ ერთი ადამიანი შეაჩერებს ბობა ფეტს დიდი ხნის ნანატრი შურისძიების განხორციელებისას. მაგრამ შეძლებს ველენსი, გადაურჩეს მათი ეპოქის ორი უდიდესი ჯილდოზე მონადირის ბრძოლას? რატომ უღალატა ნაკანო ლეშმა თავის რაზმს კორელიაზე საბედისწერო მისიისას? პასუხმა, შესაძლოა, გამოიწვოს მასშტაბური ბრძოლა დამნაშავეთა სამყაროში და ველენსის ცხოვრება სამუდამოდ შეცვალოს.

სიუჟეტის შეჯამება[]

ყველაზე დაუნდობელნი გალაქტიკაში
ნაწილი 5
შურისგების დიდი საზღაური
ნაკანო ლეშმა ჯილდოზე მონადირეთა საკუთარ რაზმს უღალატა მათივე კლიენტის — მგოდებელის კივილის სინდიკატის მემკვიდრის მოკვლით — რასაც მოჰყვა ომი მგოდებელის კივილსა და მოწინააღმდეგე უტეხ კლანს შორის.

წლების შემდეგ ლეში დაბრუნდა და მასზე დაწესებულმა ჯილდომ მიიზიდა მონადირეთა ურდოები — სადაც ასევე შედიან მისი ყოფილი რაზმის დარჩენილი წევრები: ტრანდოშანი ბოსსკი, ბობა ფეტი, ადამიანი ტ'ონგა, რომლის ძმა ტ'ონგორი ლეშის ქმედებებს შეეწირა და მისი კიბორგი პროტეჟე ველენსი, რომელსაც თავს დაესხა ტ'ონგა და აიძულა, ლეშის მოძებნაში დახმარებოდა.

ლეშმა უამბო, რომ ძველ რაზმს სინამდვილეში დაევალა კრინთიას, ხამულისგან ფეხმძიმედ მყოფ, მგოდებელის კივილის მემკვიდრის მოკვლა. ლეში სანაცვლოდ სასიკვდილოდ დაჭრილ კრინთიასთან ერთად გაიქცა და ბავშვი ყველასგან მალულად აღზარდა, იმ იმედით, რომ მას ძალადობით სავსე სინდიკატების ომში გამოიყენებდა. 

ამ ჭეშმარიტების შემდეგ ტ'ონგამ შეწყვიტა შურისგება. მაგრამ ბობა ფეტი კვლავ სისხლის ძიებაშია....

მედია[]

გამოცემები[]

  • UPC 759606096022; 23 სექტემბერი, 2020; Marvel Comics; პირველი ტირაჟი[1]
    • 00511; გარეკანი A; ლი ბერმეიო
    • 00521; გარეკანი B; კრის სპრაუზი, კარლ სტორი და ნირაჟ მენონი

გარეკანების გალერეა[]

შეტანილია კრებულებში[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

ბმულები[]

Bounty Hunters logo.png
ყველაზე დაუნდობელნი გალაქტიკაში 1 · 2 · 3 · 4 · 5
სამიზნე: ველენსი 6 · 7
ტერმინუსის გამოწვევა 8 · 9 · 10
დიდი ნადირობა მალასტარზე 11
ჯილდოზე მონადირეთა ომი 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17
ალისფერი ბატონობა 18 · 19 · 20
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2 · 3 · 4
რედ.

სხვა ენებზე

Advertisement