ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

ჯილდოზე მონადირეები 7 არის მეშვიდე გამოშვება კომიქსების სერიიდან ვარსკვლავური ომები: ჯილდოზე მონადირეები. მისი ტექსტის ავტორია ითენ საკსი, ხოლო მხატვარი — პაოლო ვილანელი. Marvel Comics-მა გამოშვება გამოსცა 2020 წლის 18 ნოემბერს[1].

ვერავინ გაექცევა მომპოვებლებს! მძიმედ დაჭრილი ველენსი ამბოხებულთა საიდუმლო ბაზაზე კვლავ ხვდება დიდი ხნის დაკარგულ სიყვარულს...მაგრამ უსიამოვნება ყველგან დასდევს. ზაკუსი და 4-LOM, გალაქტიკის ყველაზე საზარელი ჯილდოზე მონადირეთა წყვილი, ახლოს არიან და მზად არიან, მსხვერპლი ცოცხალი ან მკვდარი აიყვანონ! თან კი მოიყვანეს კლონთა ომების ეპოქის საბრძოლო დროიდების ჯარი! ველენსი მახეშია და თუკი გადარჩენა სურს, ცხოვრებაში ყველაზე მძიმე გადაწყვეტილება უნდა მიიღოს.

სიუჟეტის შეჯამება[]

სამიზნე: ველენსი
ნაწილი 2
უზრუნველყოფილი დაზიანება
ჯილდოზე მონადირე კიბორგი ველენსი უტეხი კლანისგან რის ვაი-ვაგლახით გადარჩენის შემდეგ გაიქცა. სიკვდილის წინ ველენსის დამრიგებელმა სთხოვა, დაეცვა ნორჩი კადელაია, სინდიკატებს შორის მრავალწლიანი კონფლიქტის დასასრულებლად ერთადერთი იმედი.

მაგრამ უტეხი კლანი კადელაიას ხელისუფლებაში მოსვლის საშუალებას ვერ მისცემს. მათმა მეთაურმა ვუკორამ დაიქირავა მრისხანე მაძიებელი ზაკუსი და მისი ულმობელი პარტნიორი დროიდი, 4-LOM, რათა ეპოვნათ კადელაია და ველენსი.

ველენსი მათ პირველ თავდასხმას ძლივს გადაურჩა. დაჭრილია. მძიმედ. და მთელ გალაქტიკაში ერთადერთი ვინმე დარჩა, ვისაც დასახმარებლად მიმართავს....

მედია[]

გამოცემები[]

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

დროიდები (დაბრუნება ↑)

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

  • ქორინი (მოგონებებიდან)
  • ლოვიკი
    • ამბოხებულთა ავანპოსტი
  • მიმბანი (მხოლოდ ხსენება)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.0 1.1 Marvel Comics-ის 2020 წლის ნოემბრის შეთავაზებები და გარეკანები (2020-08-20). GamesRadar+. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო August 20, 2020.
  2. კომიქსში მოქმედება ვითარდება იმპერიის საპასუხო დარტყმის და ჯედაის დაბრუნების შუალედში. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი განსაზღვრავს, რომ ამ ფილმების მოვლენათა განვითარების დროა 3 იბშ და 4 იბშ.
Bounty Hunters logo.png
ყველაზე დაუნდობელნი გალაქტიკაში 1 · 2 · 3 · 4 · 5
სამიზნე: ველენსი 6 · 7
ტერმინუსის გამოწვევა 8 · 9 · 10
დიდი ნადირობა მალასტარზე 11
ჯილდოზე მონადირეთა ომი 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17
18 · 19
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2 · 3
რედ.

სხვა ენებზე

Advertisement