ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

ჯინ ერსო იყო ქალი სამხედრო და ყოფილი დამნაშავე, რომელიც რესპუბლიკის აღდგენის ალიანსის მნიშვნელოვან ფიგურად იქცა, როდესაც გახდა განდევნილ ერთის მეთაური და მოიპარა სიკვდილის ვარსკვლავის ნახაზები. ჯინის დედა იყო ლაირა ერსო, ხოლო მამა — გალენ უოლტონ ერსო, მეცნიერი, რომელიც გაიტაცეს და აიძულეს გალაქტიკური იმპერიის დახმარება და სიკვდილის ვარსკვლავის დაგეგმარება. დედა მოკლეს და ჯინი გაზარდა სო გერერამ, რომლის ჯარში მან უმცროსი სამხედროს ადგილი დაიკავა.

პარტიზანებისგან მიტოვებული, ერსო მარტო ცხოვრობდა და გალაქტიკის მასშტაბით მრავალი დანაშაული ჩაიდინა. იავინის ბრძოლამდე 0 წელს იგი ამბოხებულთა ალიანსში მოხვდა და დაევალა ჯედაზე გერერას პოვნა, ვინაიდან უკანასკნელი ფლობდა ინფორმაციას გალენისა და სიკვდილის ვარსკვლავის პროექტის შესახებ. მან მიაგნო მამის ჰოლოგრაფულ ჩანაწერს, საიდანაც დადასტურდა სიკვდილის ვარსკვლავის არსებობა და ისიც, რომ სკარიფზე შენახულ ნახაზებში გამოჩნდებოდა სადგურში არსებული ნაკლი. იდუზე ჯინმა სცადა მამის გადარჩენა, მაგრამ გალენი მოკლეს. ამბოხებულთა ალიანსისგან უმნიშვნელო დახმარებით, ჯინი და კაპიტანი კასიან ანდორი წინ წარუძღვნენ რაზმ განდევნილ ერთს სკარიფისკენ, სადაც იმპერიული უსაფრთხოების კომპლექსიდან მოიპარეს ნახაზები. ინფორმაცია ჯინმა გადაუგზავნა ალიანსის ფლოტს, რომელიც ორბიტაზე გამოჩნდა, მაგრამ სიკვდილის ვარსკვლავიდან ამბოხებულთა განადგურების მიზნით სკარიფის მიმართულებით განხორციელდა გასროლა. ერსო, ანდორი და რაზმის დარჩენილი წევრები ამ გასროლისას დაიღუპნენ.

მონ მოთმა, ამბოხებულთა მეთაური, ერსოს სიამაყით იხსენებდა და თვლიდა, რომ გადარჩენის შემთხვევაში იგი უფრო დიდებული პიროვნება გახდებოდა. ჯინის დაღუპვას უშედეგოდ არ ჩაუვლია. ამბოხებულთა ალიანსმა მოიპოვა ნახაზები, სადაც ასახული იყო კონსტრუქციაში გალენის მიერ დატოვებული ნაკლი. იარაღი იავინის ბრძოლისას გაანადგურა ლუკ სკაიუოკერმა. ამას მოჰყვა მოვლენათა მთელი ჯაჭვური რეაქცია, რომელმაც დაასრულა იმპერიის არსებობა.

გამოჩენები[]

არაკანონიკური გამოჩენები[]

  • LEGO-ს ვარსკლავური ომები: მოკლემეტრაჟიანი ფილმი: ვარსკვლავური ომები: განდევნილი ერთი LEGO-ს გადმოცემით

შენიშვნები და სქოლიო[]

Advertisement