ჯორა მელი იყო მდედრობითი სქესის ტოგრუტა, ჯედაების ორდენიოსტატი ჯედაი აყვავებული რესპუბლიკის ეპოქაში. ამ პერიოდში იგი შედიოდა ჯედაების უზენაეს საბჭოში[2] და პადავან რით საილასის მასწავლებელიც იყო, მანამდე კი რაინდი ჯედაი დეზ რაიდენი მოამზადა.[3] იგი შუქურა ვარსკვლავურ ნათებაზე მსახურობდა, თანაშემწე ტრანდოშანთან, ოსტატ სსკირთან ერთად. ევარ კრისმა ძალაში იგრძნო, რომ ისინი დიდი კატასტროფის შემდეგ ჰეტზალის სისტემის დასაცავად გამოჩნდებოდნენ.[2] მელი მოგვიანებით მოკლეს. ესტალა მარუ ფიქრობდა, რომ სსკირი ამის გამო თავს დამნაშავედ გრძნობდა, ვინაიდან მოგვიანებით, "ვარსკვლავური ნათების" გაშვების ცერემონიის შემდეგ, ტრანდოშანი გაუჩინარდა.[4]

წყაროები[edit | edit source]

  1. SWYTlogo.png ვარსკვლავური ომები: აყვავებული რესპუბლიკა | ანონსის რგოლი ვარსკვლავური ომების YouTube-ის ოფიციალურ არხზე (შენახული ვერსიის ბმული) შეიცავს ცნობას, რომ სერიაში ვარსკვლავური ომები: აყვავებული რესპუბლიკა, რომელშიც შედის ჯედაების ნათება, მოქმედება ვითარდება ფარულ საფრთხემდე ორასი წლით ადრე. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ ფარული საფრთხის მოვლენების განვითარების დროა 32 იბ, ამიტომ, ვასკვნით, რომ ჯედაების ნათება, სადაც აღწერილია მელის დაღუპვა, ვითარდება იავინის ბრძოლამდე დაახლოებით 232 წლით ადრე.
  2. 2.0 2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 2.6 2.7 აყვავებული რესპუბლიკა: ჯედაების ნათება
  3. 3.0 3.1 აყვავებული რესპუბლიკა: უფასო ციფრული სემპლერი
  4. აყვავებული რესპუბლიკა 1

ჯედაების უზენაესი საბჭო (232 იბ)
პრა-ტრე ვეტერი · ლარუ · ეფრუ შინი · იარაელ პუფი · რანა კანტი · ოპო რენსისისი · კიტონ მიურაგი · ადა-ლი კარო · ჯორა მელი · როსასონი · ადამპო
სხვა ენები