ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

3720 ერთთან. ვხუმრობა. კი'რა არა მხოლოდ #3 გამოშვებაში ჩნდება — აგრეთვე არის საოცრად მჭიდრო კავშირი გამოშვებათან 'ალისფერი გარიჟრაჟი' #2
―მარკ გუგენჰაიმი კი'რას სერიაში გამოჩენის შესაძლებლობაზე[3]

ჰან სოლო და ჩუბაკა 3 არის მესამე გამოშვება კომიქსების სერიაში ვარსკვლავური ომები: ჰან სოლო და ჩუბაკა. მისი ტექსტის ავტორია მარკ გუგენჰაიმი, ხოლო მხატვარი — დეივიდ მესინა. გამოშვება გამოიცა Marvel Comics-ის მიერ 2022 წლის 29 ივნისს. იგი უკავშირდება ფილმს კი'რას და ჩარლზ სოულის მიერ დაწერილ კომიქსს ალისფერი ბატონობა 3.

„ᲐᲠ ᲕᲘᲪᲘ, ᲐᲥᲔᲓᲐᲜ ᲠᲝᲒᲝᲠ ᲓᲐᲕᲐᲦᲬᲔᲕᲗ ᲗᲐᲕᲡ!“ ჰანი მახეშია ცათამბჯენის პირველ სართულზე და მას მცველები უახლოვდებიან. როგორ გაიქცევა? დაიჯერებთ, რომ...იმპერიას დახმარებას სთხოვს? ეს გამოშვება პირდაპირ უკავშირდება ალისფერი ბატონობის მოვლენებს. აგრეთვე ჩნდებიან ᲙᲘ'ᲠᲐ ᲓᲐ ᲐᲠᲥᲘᲕᲐᲠᲘᲣᲡᲘ! შეხვდება ჰანი კვლავ თავის პირველ შეყვარებულს?

სიუჟეტის შეჯამება[]

ᲑᲠᲝᲚᲔᲑᲘᲡ ᲠᲔᲘᲡᲘ, ნაწილი 3

კრიმინალური საქმიანობის ოქროს ეპოქაა. ბოროტი ᲒᲐᲚᲐᲥᲢᲘᲙᲣᲠᲘ ᲘᲛᲞᲔᲠᲘᲐ გალაქტიკის დამორჩილებას ცდილობს, ხოლო არამზადებსა და ქურდებს თავისუფლად შეუძლიათ, კრიმინალური საქმიანობა განაგრძონ.

საზიზღარმა განგსტერმა ჰატმა ჯაბამ დაიქირავა ჰან სოლო, ჩუბაკა და გრიდო მეტოქის ფერფლიანი ურნის მოსაპარად.

მამაკაცის დახმარებით, რომელიც ეუბნება, რომ მამამისია, ჰანმა, გრიდოსთან ერთად, შეაღწია ურნის მფლობელის სახლში, თუმცა ნივთი იქ არ დახვდათ. ახლა ჰანი და მისი რაზმი მახეში არიან, ხოლო დაცვის წევრები სულ უფრო უახლოვდებიან….

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

პერსონაჟები

მოვლენები

ადგილები

  • გალაქტიკა
    • ანტილიონი (პირველად ნახსენებია როგორც ანტილიონი)
    • ცენტრალური სამყაროები
      • კორელიური სექტორი
        • კორელიის სისტემა
          • კორელია
            • ქალაქი კორონეტი
              • მარგალიტის რაიონი
                • კესდანის მოედანი
                  • ოგასტუს გრეივზის პენტჰაუსი

ორგანიზაციები და წოდებები

გონიერი რასები

ტრანსპორტი და გემები

იარაღი და ტექნოლოგია

სხვადასხვა

შეტანილია კრებულებში[]

წყაროები[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.00 1.01 1.02 1.03 1.04 1.05 1.06 1.07 1.08 1.09 1.10 MarvelLogo.svg ვარსკვლავური ომები: ჰან სოლო და ჩუბაკა (2022) #3 Marvel Comics-ის ოფიციალურ საიტზე (შენახული ვერსიის ბმული)
  2. StarWars.com Marvel-ის სერია ჰან სოლო და ჩუბაკა გამოვა 2022 წლის მარტში – ექსკლუზიური StarWars.com-ზე (შენახული ვერსიის ბმული) უთითებს, რომ კომიქსის მოვლენები ვითარდება ფილმ სოლოს შემდეგ, ახალ იმედამდე. სოლო: ვარსკვლავური ომების ამბავი: ოფიციალური ცნობარი განსაზღვრავს, რომ სოლოს მოვლენები სითების შურისძიებიდან ცხრა წლის შემდეგ ვითარდება, ხოლო ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ სითების შურისძიების მოვლენათა განვითარების დროა 19 იბ, რაც ნიშნავს, რომ სოლოს მოვლენათა განვითარების დროა 10 იბ, ხოლო ჰან სოლო და ჩუბაკა 1 აღწერს, თუკი მას ქრონოლოგიაში ყველაზე ადრეულ მონაკვეთს შევურჩევთ, იმავე წელს განვითარებულ მოვლენებს. გალაქტიკური ატლასი ასევე უთითებს, რომ ახალი იმედის მოვლენათა განვითარების დროა 0 იბ. ვინაიდან ჰან სოლო და ჩუბაკა 1 რამდენიმე წლით ადრე განვითარებულ მოვლენებზეა, შეგვიძლია ვივარაუდოთ, რომ მისთვის ყველაზე გვიანდელი ადგილი ქრონოლოგიაში არის 2 იბ.
  3. ჰან სოლოს და ჩუბაკას ადასტურებს ბობა ფეტის წიგნის და სოლოს პერსონაჟების გამოჩენას. CBR. არქივირებულია ორიგინალიდან, თარიღი: February 7, 2022.

ბმულები[]

ვარსკვლავური ომები: ჰან სოლო და ჩუბაკა
ბროლების რეისი 1 · 2 · 3 · 4 · 5
6 · 7 · 8 · 9 · 10
რბილყდიანი კრებულები 1
რბილყდიანი კრებულები სიცოცხლის დღე 1
რედ.

სხვა ენებზე

Advertisement