ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

Disney Channel-ის ლოგო

Disney Channel არის Disney Channels Worldwide-ის საკუთრება, The Walt Disney Company-ის მფლობელობაში არსებული Disney-ABC Television Group-ის ფილიალი. მის ეთერში ძირითადად გადის ტელესერიალები და ტელეფილმები.

ABC-ის ფილმები გულადების ქარავანი: ევოკების თავგადასავალი და ევოკები: ბრძოლა ენდორისთვის თავდაპირველად ნაჩვენები იყო Disney Channel-ზე, 1990-იანებში.[1][2] Disney Channel-ზე და Disney XD-ზე 2014 წლის 26 ივლისს ეთერში ფინეასი და ფერბი: ვარსკვლავური ომები, არაკანონიკური ანიმაციური ფილმი.[3] 2014 წლის 3 ოქტომბერს ეთერში გავიდა ტელესერიალ ამბოხებულების დასაწყისი — სრულმეტრაჟიანი ამბოხების ნაპერწკალი.[4] მოგვიანებით სერიალი გადავიდა Disney XD-ზე, სადაც მუდმივად გადიოდა.[5] მისი ეპიზოდები დროდადრო ხელახლა გადის Disney Channel-ზე, 2014 წლის 7 ნოემბრიდან.[6]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. High Tech (3 აგვისტო, 1994). articles.chicagotribune.com. chicagotribune.com. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო August 12, 2020.
  2. Nickelodeon იკვლევს 13 წლის კლარისა დარლინგის გონებაში (17 მარტი, 1991). articles.latimes.com. latimes.com. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო July 3, 2020.
  3. IGN - ფინეასი და ფერბი: ვარსკვლავური ომები, ექსკლუზიური კადრი ფილმიდან (2014-07-18). ign.com. IGN. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო September 26, 2019.
  4. StarWars.com ვარსკვლავური ომები: ამბოხებულები: ამბოხების ნაპერწკალი, პრემიერა პარასკევს, 3 ოქტომბერს, Disney Channel-ზე StarWars.com-ზე (არქივის ბმული)
  5. StarWars.com ახალი ანიმაციური სერიალი ვარსკვლავური ომები: ამბოხებულები გამოვა 2014 წლის შემოდგომაზე StarWars.com-ზე (არქივის ბმული)
  6. TwitterLogo.svg ლილანდ ჩი (@holocronkeeper) Twitter-ზე (არქივის ბმული)

ბმულები[]

სხვა ენებზე

Advertisement