ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

სხვა მნიშვნელობებისთვის იხილეთ ნული.

Q9-0, იგივე ნული ან ზი, იყო დროიდი, რომელიც ახალი რესპუბლიკის ეპოქაში შედიოდა რანზარ მალკის მიერ შეკრებილ რაზმში. მათ დაევალათ პატიმარ კინის ახალი რესპუბლიკის მოძრავი ციხიდან გათავისუფლება, რისთვისაც მალმა დაიქირავა მანდალორელი და მისი ხომალდი, სამართებლის პირი. დროიდი თავად მართავდა ხომალდს. სანამ რაზმი ციხეში გადაადგილდებოდა, დროიდმა იპოვა გროგუ, რომელიც მანდალორელმა წაართვა კლიენტს. ნულმა სცადა გროგუს მოკვლა, მაგრამ მას თავად მონადირემ დაასწრო, რომელიც ამასობაში ციხიდან გაიქცა და რაზმის სხვა წევრები საკანში დატოვა.

კადრს მიღმა[]

Q9-0 პირველად გამოჩნდა ტელესერიალ მანდალორელის მეექვსე ეპიზოდში. მას ახმოვანებს რიჩარდ აიოადე, ხოლო მართავს კრისტოფერ ბარტლეტი. მიუხედავად იმისა, რომ თავად ეპიზოდში მას მიმართავენ, როგორც ნულს, ტიტრებში დროიდი მითითებულია როგორც Q9-0.[2]

გამოჩენები[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. D23 Expo 2019-ზე ნაჩვენები ამ ქრონოლოგიის თანახმად, მანდალორელის მოვლენები ვითარდება ჯედაის დაბრუნებიდან ხუთი წლის შემდეგ. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ ეს ჯედაის დაბრუნების მოვლენები ვითარდება 4 წელს, ასე, რომ მანდალორელის მოვლენები 9 წელს ვითარდება.
  2. 2.0 2.1 2.2 2.3 2.4 The-Mandalorian-logo.png მანდალორელითავი 6: პატიმარი
Advertisement