ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

R2-D2 (ინგლისურად წარმოითქმის Artoo-Detoo) იყო სერია R2-ის ასტრომექანიკოსი დროიდი, წექმნილი სამრეწველო ავტომატების მიერ მამრობითი დაპროგრამებით. ამ ჭკვიანი, მამაცი დროიდისთვის, რომელსაც მრავალი პატრონი ჰყოლია, მეხსიერება ბოლომდე არასოდეს წაუშლიათ (ერთადერთი გამონაკლისით, როდესაც სენატის მძევლების კრიზისის ზოგიერთი რამ კედ ბეინმა ამოშალა). მას აგრეთვე არასოდეს მიუღია განახლებული დაპროგრამება. ასეთმა ფაქტორებმა განაპირობეს მისი თავგადასავლებისადმი და დამოუკიდებლობისადმი წინსწრაფვა. გალაქტიკურ ისტორიაში მრავალი გადამწყვეტი როლით მას, გაბედულობით და გამჭრიახობით, გალაქტიკა არაერთხელ გადაურჩენია.

თავდაპირველად ნაბუს დედოფალ ამიდალასთან მსახურობით, იგი გალაქტიკური რესპუბლიკის არსებობის უკანასკნელ წლებში რაინდი ჯედაი ენეკინ სკაიუოკერის მფლობელობაში იყო და კლონთა ომების დროს ხშირად ახლდა პროტოკოლური დროიდი C-3PO. მას შემდეგ, რაც სკაიუოკერი ძალის ბნელ მხარეს გადავიდა, დროიდი ემსახურებოდა სენატორ ბეილ ორგანას, სანამ უკანასკნელი იმპერიული სენატის შემადგენლობაში შედიოდა. გალაქტიკური რესპუბლიკის განადგურებიდან 19 წლის შემდეგ R2-D2-მა მნიშვნელოვანი წლილი შეიტანა ამბოხებულთა ალიანსის მიერ იმპერიის სუპერიარაღ სიკვდილის ვარსკვლავის განადგურებაში, სადგურის ტექნიკური დეტალების ამბოხებულთა ალიანსისთვის გადაცემით. რაინდ ჯედაი ლუკ სკაიუოკერთან, გალაქტიკური სამოქალაქო ომის პერიოდის მისი ორი პატრონის შვილთან მსახურობისას დროიდი მონაწილეობდა როგორც ჰოთის, ასევე ენდორის ბრძოლებში. იგი ესწრებოდა წინა სადგურის განადგურებიდან ოთხი წლის შემდეგ მეორე სადგურის განადგურებას.

შემდგომი 30 წლის განმავლობაში R2 ლუკს ახლდა მისი ჯედაების ორდენიაღდგენის მცდელობის ჩაშლამდე, იავინის ბრძოლიდან 28 წლამდე. ლუკის გაუჩინარების პერიოდში მან საკუთარი თავი გამორთო, განსაკუთრებით მაშინ, როდესაც ახალი თაობის ასტრომექანიკოსი დროიდები მას ტექნიკურად წინ უსწრებდნენ. წინააღმდეგობაში ყოფნისას იგი უბრალოდ იდგა და იხსენებდა არსებობის საუკეთესო წლებს.

ბაზა "სტარკილერის" ბრძოლის შემდეგ გამოღვიძებას მოჰყვა დროიდის გამგზავრება ძალისადმი მგრძნობიარე ჯართის შემგროვებელ რეისთან ერთად, კუნძულ აქ-ტოზე, სადაც R2-D2 კვლავ შეხვდა ძველ პატრონს, ლუკს. იგი წინააღმდეგობას კვლავ ეხმარებოდა, დაჰყვებოდა რა C-3PO-ს პირველი ორდენის და წინააღმდეგობის ომის პერიოდში, რაც დასრულდა ექსეგოლის ბრძოლაში გალაქტიკური ძალების ალიანსის გამარჯვებით.

გამოჩენები[]

არაკანონიკური გამოჩენები[]

წყაროები[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. StarWars.com-ის ენციკლოპედია R2-D2 Encyclopedia-ში (ბმული ამჟამად არ მოქმედებს; შენახული ვერსია)
  2. ვარსკვლავური ომები: სკაიუოკერის აღზევება: ვიზუალური ლექსიკონი უთითებს, რომ R2-D2 ფილმში ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი IX: სკაიუოკერის აღზევება არის 67 წლის. ფილმში მოვლენები ვითარდება ჰოსნიანის კატაკლიზმიდამ ერთი წლის შემდეგ. ვინაიდან ჰოსნიანის კატაკლიზმის თარიღია 34 იბ (როგორც გვითითებს ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი). ამრიგად, დროიდის აწყობის წელია 32 იბ ან უფრო ადრე.
  3. ვარსკვლავური ომები: განდევნილი ერთი: სრული ვიზუალური ცნობარი განსაზღვრავს, რომ ონდერონული სამოქალაქო ომი დაიწყო განდევნილი ერთიმისიამდე 22 და დასრულდა 19 წლით ადრე. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ განდევნილი ერთის მისიის შესრულების წელია 0 იბ. ამრიგად, ონდერონული სამოქალაქო ომის დაწყების წელია 22 იბ, ხოლო დასასრული — 19 იბ. ომის დასასრული ნაჩვენებია ეპიზოდში გარდატეხვის ჟამი, ამიტომ ეპიზოდის მოვლენათა განვითარების დროა 19 იბ. StarWars.com კლონთა ომების ეპიზოდების ქრონოლოგიური თანმიმდევრობა StarWars.com-ზე (შენახული ვერსიის ბმული) განსაზღვრავს, რომ ეპიზოდში უკან დასახევი გზა არ არის მოვლენები ვითარდება გარდატეხვის ჟამის შემდეგ, ეპიზოდ ამაღლებამდე, რომლის მოვლენათა განვითარების დრო, როგორც უთითებს გალაქტიკური ატლასი, არის 19 იბ. ამრიგად, ეპიზოდში უკან დასახევი გზა არ არის მოვლენათა განვითარების დროა 19 იბ.
  4. TCW mini logo.jpg ვარსკვლავური ომები: კლონთა ომებიუკან დასახევი გზა არ არის
  5. ვარსკვლავური ომები: ამბოხებულები: ვიზუალური ცნობარი
  6. სრული ვარსკვლავური ომები
  7. 7.0 7.1 7.2 7.3 7.4 7.5 7.6 7.7 ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი IV: ახალი იმედი
  8. 8.0 8.1 StarWars-DatabankII.png R2-D2 Databank-ში (შენახული ვერსიის ბმული)
  9. ვარსკვლავური ომები: სკაიუოკერის აღზევება: ვიზუალური ლექსიკონი
  10. ვარსკვლავური ომები: ამბოხებულები: პირისპირ
  11. 11.0 11.1 11.2 11.3 ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი VI: ჯედაის დაბრუნება
  12. ვარსკვლავური ომები: ძალის გამოღვიძება: ვიზუალური ლექსიკონი
  13. ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი II: კლონთა იერიში
  14. 14.0 14.1 ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი I: ფარული საფრთხე
  15. 15.0 15.1 ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი III: სითების შურისძიება
  16. TCW mini logo.jpg ვარსკვლავური ომები: კლონთა ომებივარსკვლავური ომები: კლონთა ომები
  17. TCW mini logo.jpg ვარსკვლავური ომები: კლონთა ომებიციტადელი
  18. TCW mini logo.jpg ვარსკვლავური ომები: კლონთა ომებისაიდუმლო იარაღები
  19. Rebels-mini-logo.png ვარსკვლავური ომები: ამბოხებულებიდროიდები საფრთხეში
  20. ვარსკვლავური ომები 1
  21. ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი VII: ძალის გამოღვიძება