ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

ამ სტატიაში ან გვერდზე აღწერილია DICE-ის თამაში. იხილეთ აგრეთვე ორიგინალური Star Wars: Battlefront.

Star Wars Battlefront არის DICE-ის მიერ შემუშავებული ვიდეოთამაში. იგი წარმოადგენს სტუდიის მიერ სერია Battlefront-ის წინა ორი თამაშის ფორმატში საკუთარი ვერსიის შექმნის მცდელობას.[7]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.0 1.1 1.2 EA აცხადებს ახალი თამაშის, Star Wars: Battlefront-ის გამოშვების შესახებ. forbes.com. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო March 28, 2014.
  2. 'Star Wars Battlefront 2' მომავალ წელს გამოვა ახალი ფილმების შიგთავსით. Forbes. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო May 1, 2017.
  3. Star Wars: Battlefront-ის გამოშვების თარიღი მითითებულია საიტის წყაროს კოდში. gamespot.com. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო April 18, 2015.
  4. 4.0 4.1 4.2 4.3 Star Wars Battlefront - ოფიციალური საიტი (2015-04-17). ea.com. EA. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო June 26, 2019.
  5. 5.0 5.1 Amazon favicon.png Star Wars Battlefront Amazon.com-ზე (შენახული ვერსიის ბმული)
  6. DICE აცხადებს, რომ Star Wars: Battlefront-ის შექმნა "საშიში" პროცესია. gamespot.com. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო March 28, 2014.
  7. Star Wars: Battlefront იქნება არა ‘Battlefront 3′, არამედ რაღაც ახალი. games.on.net. Games.On.Net. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო December 8, 2013.

სერია Star Wars Battlefront
LucasArts Star Wars: Battlefront · Star Wars: Battlefront II · Renegade Squadron · Mobile Squadrons · Elite Squadron
Electronic Arts Star Wars Battlefront · Star Wars Battlefront II
დაკავშირებული ლიტერატურა მოკლედ · ფრონტის ხაზი: ბინდის ასეული · ფრონტის ხაზი II: რაზმი "ინფერნო"
თამაშების ცნობარები Star Wars Battlefront: Prima Official Game Guide · Star Wars Battlefront II: Prima Official Game Guide · Star Wars Battlefront Companion · Star Wars Battlefront Strategy Guide
რედ.
Advertisement