ამ სტატიაში ან გვერდზე აღწერილია DICE-ის თამაში. იხილეთ აგრეთვე ორიგინალური Star Wars: Battlefront.

Star Wars Battlefront არის DICE-ის მიერ შემუშავებული ვიდეოთამაში. იგი წარმოადგენს სტუდიის მიერ სერია Battlefront-ის წინა ორი თამაშის ფორმატში საკუთარი ვერსიის შექმნის მცდელობას.[7]

  1. 1.0 1.1 1.2 თაირი, დეივ. EA აცხადებს ახალი თამაშის, Star Wars: Battlefront-ის გამოშვების შესახებ. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო: March 28, 2014. მოძიებულია: June 10, 2013.
  2. კენრეკი, ტოდ. 'Star Wars Battlefront 2' მომავალ წელს გამოვა ახალი ფილმების შიგთავსით. Forbes. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო: May 1, 2017. მოძიებულია: May 10, 2016.
  3. პერეირა, კრის. Star Wars: Battlefront-ის გამოშვების თარიღი მითითებულია საიტის წყაროს კოდში. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო: April 18, 2015. მოძიებულია: April 17, 2015.
  4. 4.0 4.1 4.2 4.3 Star Wars Battlefront - ოფიციალური საიტი. EA (2015-04-17). არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო: June 26, 2019. მოძიებულია: April 17, 2015.
  5. 5.0 5.1 Amazon favicon.png Star Wars Battlefront Amazon.com-ზე (შენახული ვერსიის ბმული)
  6. გასტონი, მარტინ. DICE აცხადებს, რომ Star Wars: Battlefront-ის შექმნა "საშიში" პროცესია. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო: March 28, 2014. მოძიებულია: October 16, 2013.
  7. კოლუილი, ტიმ. Star Wars: Battlefront იქნება არა ‘Battlefront 3′, არამედ რაღაც ახალი. Games.On.Net. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო: December 8, 2013. მოძიებულია: June 14, 2013.

სერია Star Wars Battlefront
LucasArts Star Wars: Battlefront · Star Wars: Battlefront II · Renegade Squadron · Mobile Squadrons · Elite Squadron
Electronic Arts Star Wars Battlefront · Star Wars Battlefront II
დაკავშირებული ლიტერატურა მოკლედ · ფრონტის ხაზი: ბინდის ასეული · ფრონტის ხაზი II: რაზმი "ინფერნო"
თამაშების ცნობარები Star Wars Battlefront: Prima Official Game Guide · Star Wars Battlefront II: Prima Official Game Guide · Star Wars Battlefront Companion · Star Wars Battlefront Strategy Guide
რედ.