ჰოლოპედია

მასალა ხელმისაწვდომია ლიცენზიით CC-BY-SA, გარდა ცალკე აღნიშნულისა.

READ MORE

ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია
სხვა მნიშვნელობებისთვის იხილეთ Battlefront.

Star Wars Battlefront II არის ვიდეოთამაში, რომელიც შექმნილია Electronic Arts-ის და გამოშვებულია DICE-ის, Motive Studios-ის და Criterion Games-ის მიერ. გამოვიდა 2017 წლის 17 ნოემბერს. იგი არის 2015 წლის Star Wars Battlefront-ის გაგრძელება და შეიცავს ვარსკვლავური ომების სამივე ტრილოგიის ელემენტებს — სამჯერ მეტს, ვიდრე ორიგინალურ თამაშში.

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.0 1.1 EAFavicon-Logo EA-ს ვარსკვლავური ომების თამაშების მომავალი Electronic Arts-ის ოფიციალურ საიტზე (არქივის ბმული)
  2. Star Wars Battlefront 2 მრავალმოთამაშიანი თამაშის წინასწარი გადახედვა: უფრო დიდი, უკეთესი და... უფრო ემოციური, ავტორი: Skrebels, Joe, რესურსი: IGN საიტზე www.ign.com (April 15, 2017) (დაარქივებულია ორიგინალიდან , თარიღი April 20, 2017)
  3. 3.0 3.1 3.2 Star Wars Battlefront 2 გამოვა 2017 წელს, ავტორი: პრესკოტი, შონ, რესურსი: PC Gamer საიტზე www.pcgamer.com (May 10, 2016) (დაარქივებულია ორიგინალიდან , თარიღი September 23, 2016)
  4. STAR WARS Battlefront II — ელიტური მოიერიშის სასაჩუქრო გამოცემა, რესურსი: GameStop საიტზე www.gamestop.com (დაარქივებულია ორიგინალიდან , თარიღი August 27, 2017)
  5. 5.0 5.1 5.2 Star Wars Insider 172
  6. Battlefront II-ში დართ მოლი ჩნდება ისეთი, როგორიც იგი იყო ფარული მუქარის მოვლენების დროს, რაც იშნავს, რომ თამაშის მცირე ნაწილიც კი ამ ფილმის მოვლენების პარალელურად ვითარდება. ვინაიდან ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ ფილმის მოვლენების განვითარების დროა 32 იბ, ამრიგად, დართ მოლის სცენების თამაშში განვითარების დროც იგივე წელს მიეკუთვნება. თამაშში აგრეთვე ჩნდება სკაიუოკერის აღზევების თემები — აჯან-კლოსი, სითი სამხედროები, ოვისელები, კაფექსი და რეის, ფინის, კაილო რენის და პირველი ორდენის რეაქტიული სამხედროს ახალი დიზაინები — ყველა მათგანი სკაიუოკერის აღზევებაშია ნაჩვენები. ამრიგად, თამაშის განახლების მოვლენები სკაიუოკერის აღზევების მოვლენების განვითარების პერიოდს ემთხვევა. ვარსკვლავური ომები: სკაიუოკერის აღზევება: ვიზუალური ლექსიკონი უთითებს, რომ ამ ფილმის მოვლენების განვითარების დროა ერთი წელი „სტარკილერის“ მოვლენების შემდეგ. ვინაიდან ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ „სტარკილერის“ მოვლენები განვითარდა იავინის ბრძოლიდან 34 წლის შემდეგ, აშკარაა, რომ თამაშში შეტანილი სკაიუოკერის აღზევების თემების განვითარების დროა 35 იბშ. ვინაიდან ყველა სხვა ელემენტი (მაგალითად, ჰოთის ბრძოლა ან ენდორის ბრძოლა) უკავშირდება იავინამდე 32 და იავინიდან 35 წლებს შორის მომხდარ მოვლენებს, თამაშში ასახული მოვლენები ვითარდება დროის ამ მონაკვეთში.
Advertisement