ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

Atticon.png
სტატიაში აღწერილი საკითხი ეხება მასალას, რომელიც Lucasfilm-ის მიერ ითვლება არაკანონიკურად.

The Sims 4 Star Wars: Journey to Batuu არის ვიდეოთამაშ The Sims 4-ის ჩამოსატვირთი დამატება, რომელშიც მოთამაშეს შეუძლია მოხვედრა ბატუუზე. ეს გაფართოება შეიცავს ვარსკვლავური ომების Star Wars: Galaxy's Edge-ის პარკის ადგილებს და პერსონაჟებს.[1]

ბიბლიოგრაფია[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.0 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 1.7 1.8 THE SIMS 4 STAR WARS™: JOURNEY TO BATUU (2020-08-27). თამაშის ოფიციალური გვერდი. ea.com. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო August 27, 2020.
  2. YouTube.png The Sims 4 Star Wars: Journey to Batuu: ოფიციალური წარდგენის რგოლი The Sims YouTube-ის არხზე (შენახული ვერსიის ბმული)
  3. მედიაპროექტ გალაქტიკის ზღვარში შემავალი რომანი გალაქტიკის ზღვარი: შავი შპილი იწყება ძალის გამოღვიძების მოვლენების პარალელურად. შემდეგ მოვლენები ვითარდება წინააღმდეგობის ბატუუზე ყოფნისას და სრულდება რამდენიმე თვის შემდეგ, როდესაც პირველი ორდენი პლანეტის ოკუპაცია ახორციელებს და იწყება ბატუუს ბრძოლა. პარკი Star Wars: Galaxy's Edge შეიცავს ამ ოკუპაციის დროს მიმდინარე თემებს და აღწერს ბატუუს ოკუპაციას ატრაქციონით ვარსკვლავური ომები: წინააღმდეგობის აღზევება. ვარსკვლავური ომების წიგნი უთითებს, რომ ბატუუს ბრძოლის თარიღია 34 წელი ახალი იმედის მოვლენებიდან, რაც იგივეა, რაც 34 იბშ, როგორც უთითებს ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი. ვარსკვლავური ომები: სკაიუოკერის აღზევება: ვიზუალური ლექსიკონი უთითებს, რომ ბრძოლა მოხდა ძალის გამოღვიძებიდან ექვსი თვის შემდეგ. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ ამ მოვლენათა განვითარების დროა 34 იბშ. ამრიგად, Galaxy's Edge-ის და დაკავშირებულ მედიაში მოვლენები ბატუუს ბრძოლას შეიცავენ ანუ ყველაფერი ვითარდება ძალის გამოღვიძების და ბრძოლის შუალედში, ამრიგად — იავინის ბრძოლიდან 34 წელს.

ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკის ზღვარი
რომანები გალაქტიკის ზღვარი: შავი შპილი (აუდიოწიგნი)
საბავშვო რომანები დამტვრეული ბედი (აუდიოწიგნი) · მითები და იგავები (აუდიოწიგნი) · ბნელი ლეგენდები
კომიქსები ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკის ზღვარი: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · ჰალკიონის მემკვიდრეობა (1) · უსათაურო საბავშვო კომიქსი გალაქტიკის ზღვარის შესახებ
შექმნა Star Wars: Galaxy's Edge: მხატვრობა
სხვა რეცეპტების წიგნი · R3X's Playlist 1 · საკოლექციო ბარათები · ბატუუზე მოგზაურის ცნობარი · სპეციალური ტელეგამოშვება · The Sims 4: Journey to Batuu · Tales from the Galaxy's Edge, ნაწილი I, II · ელი და მე
ატრაქციონები Star Wars: Galaxy's Edge
რედ.

სხვა ენებზე

Advertisement