ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

"ბედის რჩეული ხარ."
―სლოგანი[წყარო]

Vader Immortal: A Star Wars VR Series – Episode I არის ვირტუალური რეალობის ტიპის კანონიკური ვიდეოთამაში, რიგით პირველი სერიაში Vader Immortal: A Star Wars VR Series. მისი მოვლენები ვითარდება Star Wars: Secrets of the Empire-ის შემდეგ. თამაში შემუშავებულია ILMxLAB-ის მიერ. იგი Oculus Quest-ისთვის გამოვიდა 2019 წლის 21 მაისს. იგეგმება Oculus Rift-ის ვერსიის გამოშვებაც.

მედია[]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

  • პადმე ამიდალა (მხოლოდ ხმა)
  • შავი ეპისკოპოსი (პირველი გამოჩენა)
  • კორვაქსი (პირველი გამოჩენა)
  • ვილიპ ფომა (პირველი გამოჩენა)
  • გებლ კარიუსი (პირველი გამოჩენა)
  • უცნობი მუსტაფარელი ქურუმი ქალი (პირველი გამოჩენა)
  • უცნობი კონტრაბანდისტი (პირველი გამოჩენა)
  • დართ ვეიდერი
  • ZOE3 (პირველი გამოჩენა)

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. ვარსკვლავური ომების ვირტუალური რეალობის თამაშ Vader Immortal-ის პირველი ნიმუში (2019-05-07). ew.com. Entertainment Weekly. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო June 19, 2020.
  2. SWYTlogo.png Star Wars Celebration Chicago 2019: პირდაპირი ეთერი - დღე 1 | The Star Wars Show LIVE! ვარსკვლავური ომების YouTube-ის ოფიციალურ არხზე (შენახული ვერსიის ბმული) განმარტავს, რომ Vader Immortal-ის მოვლენები ვითარდება Star Wars: Secrets of the Empire-ის მოვლენებიდან რამდენიმე დღის შემდეგ. ამ უკანასკნელში ნახსენებია მონ მოთმა, რომელიც მომავალი რესპუბლიკის აღდგენის ალიანსის ოპერაციებს შეუერთდა არქეონის ნისლეულში შეტაკების შემდეგ, რომელიც აღწერილია ტელესერიალ ამბოხებულების ეპიზოდში საიდუმლო ტვირთი. ვარსკვლავური ომები: ფრონტის წინა ხაზებზე უთითებს, რომ მონ მოთმაგალაქტიკური იმპერიიდან წასვლა და ამბოხებულთა ალიანსის გამოცხადება მოხდა იავინის ბრძოლამდე 2 წლით ადრე (2 იბ). ვინაიდან ეს მოვლენები ვითარდება საიდუმლო ტვირთამდე, ეს ნიშნავს, რომ ორივე ვითარდება იავინის ბრძოლამდე 2 წლით ადრე. ამრიგად, Secrets of the Empire-იც და Vader Immortal-იც ამ მოვლენების შემდეგ ვითარდება.
  3. SWYTlogo.png Vader Immortal-ის პირველი ნაწყვეტი და წინააღმდეგობის შემადგენლობის გაცნობა ვარსკვლავური ომების YouTube-ის ოფიციალურ არხზე (შენახული ვერსიის ბმული) უთითებს, რომ Vader Immortal-ის მოვლენები ვითარდება განდევნილი ერთის მოვლენებამდე. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ განდევნილი ერთის განვითარება ხდება იავინის ბრძოლამდე 0 წლით ადრე, რაც ნიშნავს, რომ Vader Immortal-ის მოვლენები ამ ორ წელიწადს შორის ექცევა.
ILMxLAB Productions
Immersive Stories Star Wars: Secrets of the Empire (2017)
Vader Immortal: A Star Wars VR Series (Episode I · Episode II · Episode III) (2019)
Experiments Jakku Spy (2015) · The Force Awakens Immersive 360 Experience (2015)
Trials on Tatooine (2016) · Rogue One: Recon A Star Wars 360 Experience (2016)
Droid Repair Bay (2017) · Reflections (2018) · Star Wars: Project Porg (2019) · Tales from the Galaxy's Edge (2020)
თემატური პარკების ატრაქციონები Millennium Falcon~: Smuggler's Run (2019) · Star Wars: Rise of the Resistance (2019)
რედ.
Advertisement