Wikia

Kragan Gorr
Kragan Gorr
Uiterlijke kenmerken
Species:

Quarren

Geslacht:

Man

Biografie
Functie:

Piratenleider

Affiliatie:

Warbird Gang

Kragan Gorr was de Quarren piratenleider van de Warbird Gang die rond 34 ABY actief was in de Outer Rim in de buurt van de Colossus.

BiografieEdit

Gorrs Warbird Gang gebruikt allerlei oudere technologie van het Empire om hun schepen en voertuigen mee te verbouwen. De Galleon was een mobiele basis die diende om hun swoops en skiffs in te verzamelen. Gorr gooide het op een akkoord met de First Order om de Colossus op regelmatige basis aan te vallen. De First Order wilde Immanuel Doza onder druk zetten om hen toe te laten op het station om zogezegd de veiligheid te regelen.

Hoewel de aanvallen van de bende telkens voor spanningen zorgden op de Colossus, konden The Aces de aanvallen telkens afweren. Via Synara San kreeg Gorr onverwacht een spionne aan boord van de Colossus, maar Synara werd verrast door de vriendschap van Kazuda Xiono en zijn vrienden, waardoor ze meer en meer begon te twijfelen.

Uiteindelijk moest Gorr van de First Order Torra Doza ontvoeren, waar zijn bende in slaagde. Maar toen de First Order opdook, verraadden ze Gorr en openden ze het vuur op de piraten. Op die manier leek het dat de First Order Torra had gered uit handen van de piraten, een handig middel om meer druk uit oefenen op Captain Doza.

Onder impuls van Synara San sloot Kragan zich aan bij The Aces toen de First Order de Colossus aanviel. Kragan besefte dat de First Order de ware vijand was. De piraten en Kragan kwamen aan boord van de Colossus en vertrokken samen in Hyperspace.

VerschijningEdit

BronEdit