Star Wars Wiki
Advertisement
Live Fire
Live Fire.jpg
Informatie
Serie:

Star Wars: Resistance

Seizoen:

2

Aflevering:

3

Uitzending:

20/10/2019

Vorige:

A Quick Salvage Run

Volgende:

Hunt on Celsor 3

Live Fire is de derde aflevering van het tweede seizoen van Star Wars: Resistance.

Synopsis[]

The Aces zitten in zak en as nadat de First Order hen een lesje heeft geleerd tijdens de vorige confrontatie. Captain Doza stelt de nieuwe squad leader voor van de Aces: Jarek Yeager en ook een nieuw lid, Kazuda Xiono. Hype Fazon is echter niet tevreden met de gang van zaken. Hij heeft niets te leren van Yeager en Kazuda. Maar Yeager is van mening dat de Aces uitstekende piloten zijn, maar niet in staat om als groep te strijden.

Ondertussen wordt Tam samen met Jace Rucklin en Lin Gaava getraind door Lieutenant Galek.

De ijsmaan Celsor 3 biedt een uitstekende plaats om de Aces te trainen. Hun wapens worden op stun gezet. Yeager en Kazuda nemen het op tegen de Aces. Terwijl Torra een kans had om toe te slaan, verbreekt Hype de formatie, waardoor Yeager en Kazuda alsnog als overwinnaar uit de bus komen. De Aces werken niet samen als team. Hype is boos op Kazuda en hij verwijt hem dat Tam Ryvora is overgestapt naar de First Order. Torra zegt tegen Hype dat ze bang is van de First Order.

Tam en de andere TIE pilots moeten X-wing drones neerknallen om te bepalen wie squad leader zal worden. Jace wordt in de strijd geraakt en dreigt te pletter te vliegen tegen de Star Destroyer. Tam kan hem echter redden.

In de volgende missie op de ijsmaan strijden Hype en Kaz samen in een team, dik tegen de zin van de Rodian. Maar een Jakoosk beest duikt op uit de mist en grijpt Yeagers fighter. Hype krijgt een idee om de grote stenen pilaren te viseren, zodat deze op het vliegende monster kunnen vallen. Het idee van Hype lukt en de Aces hebben samen kunnen werken als een team.

Ondertussen krijgt Tam het verwijt dat ze Jace heeft gered. Ze heeft bevelen genegeerd en zal geen Squadleader worden. Aan boord van de Colossus beseft Hype dat de Aces wel degelijk succes kunnen boeken als team. Hype aanvaardt Kazuda als een nieuw lid van de Aces.

Index[]

Nieuw[]

Personages[]