Wikia

M3-M1 Medical Droid
M3M1
Product
Model:

M3-M1

Klasse:

Klasse 1 (Medical Droid)

Fabrikant:

Starfront Health Corporation

Specificaties
Uitrusting:

Variabel

Functies
Taken:

Diagnose
Medische behandeling

Quote: "Cost-effective and friendly."
-- Onbekend

De M3-M1 Medical Droid was een Medical Droid die door de Starfront Health Corporation op Nar Shaddaa werd geproduceerd.

BouwEdit

De M3-M1 was een non-militair massaproduct dat in de middelste prijsklasse zat. Ten tijde van de productie van de M3-M1 waren er van diverse andere fabrikanten gelijkmatige modellen te koop, maar de M3-M1 was door zijn betrouwbaarheid en veelzijdigheid het meest populaire model. De M3-M1 had in zijn klasse de laagste incidentie van hardware problemen. Veel organisaties en particulieren waren in het bezit van een M3-M1.

De databanken van de M3-M1 bevatte informatie over meer dan vijfduizend verschillende species. De M3-M1 was in staat om meer dan twee miljoen soorten aandoeningen en ziekten te diagnosticeren en behandelen. De droid was in staat om zich aan te passen aan elk soort situatie, maar was oorspronkelijk ontwikkeld voor eerste hulp situaties. M3-M1 gaven altijd gericht medisch advies, zonder daarbij op enig manier partijdig te zijn. De M3 lijn had vele optionele features, waaronder gespecialiseerde chirurgische apparatuur of uitgebreidere databanken.

VerschijningEdit

BronEdit

In andere talen