Wikia

Morley
Morley
Uiterlijke kenmerken
Species:

Anacondan

Geslacht:

Man

Lengte:

4,70 meter

Biografie
Overleden:

21 BBY

Morley leefde op Lotho Minor tijdens de Clone Wars en wees Savage Opress de weg naar Darth Maul.

BiografieEdit

Morley was een Anacondan die op Lotho Minor was beland en er moest zien te overleven. Morley kende de planeet erg goed, maar gebruikte misleiding en sluwheid om te kunnen overleven.

Toen Savage Opress op Lotho Minor belandde, merkte hij op dat zijn Talisman of Finding niet altijd meer naar behoren fungeerde en daarom moest hij de hulp aanvaarden van Morley. Morley loodste hem langs de enorme Fire-Breathers die het afval verwerkten en langs de vreemde Junkers die van het landschap hun leefwereld hadden gemaakt.

Na een duel met de Junkers begon het te regenen en moesten Opress en Morley schuilen. Toen Morley hoorde dat Opress op zoek was naar zijn broer, dacht hij een aan plaatselijke legende over een gehoornde man die in de onderwereld leefde en slachtoffers kwam halen en die daarna nooit meer werden gezien. Opress ontdekte een overdekte kampplaats met uitgeschakelde Junkers, maar er was geen spoor van Maul te bekennen. Totdat Morley Opress in de val lokte en de Zabrak door een plaat in de ondergrond zakte. Morley verheugde zich op de maaltijd die zijn meester hem zou gunnen.

In dat ondergronds hol leefde een volledig krankzinnige Darth Maul. Maul had een cybernetisch implantaat met zes benen gevonden om zijn vernietigd onderlichaam te vervangen. Morley, die van Maul de restjes mocht opeten van zijn prooien, verheugde zich op een nieuwe maaltijd, maar werd door Opress gewurgd voor zijn verraad.

Achter de SchermenEdit

VerschijningEdit

BronEdit