Wikia

Plop Dribble's
Plop Dribbles Logo
Locatie
Planeet:

Stobar

Stad:

Stobar Spaceport

Type:

Diner

Plop Dribbles

Interieur

Plop Dribble's (ook wel Plop Dribble's Galaxy Diner) was een diner in Stobar Spaceport op Stobar.

BiografieEdit

Plop Dribble's was een diner gebouwd naar de Med'soto stijl, compleet met ronde hoeken en plastic-omhulde meubels. Tijdens de Clone Wars was Loubo de kok en werd hij er bijgestaan door Sassi en Marwigo als diensters.

Plop Dribble's werd opgeschrikt door de verschijning van Savage Opress toen hij op zoek was naar Darth Maul tijdens de Clone Wars. Opress wurgde Sassi toen ze te nieuwsgierig werd naar zijn amulet, maar meteen daarna vluchtte Opress weg naar een hangar waar hij containers vond met aarde waarop de talisman reageerde.

Loubo liet meteen de Stobar Spaceport Police Droids komen om de zaak te onderzoeken. Anakin Skywalker en Ahsoka Tano bevonden zich ook op Stobar en stapten even later binnen in Dribble's, waar ze getuige waren van Opress' daden. Hoewel ze niet meteen iets onopvallends opmerkten, voelde Anakin een onbekende sinistere dreiging. Lou wou de Jedi te lijf gaan met een pan, maar een van de Droids kon de kok waarschuwen en hem tot rede roepen. Blijkbaar hadden de Droids een vriendschappelijke band met Loubo.

VerschijningEdit

BronEdit

In andere talen